• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Meerdere printers via USB Hub

Status
Niet open voor verdere reacties.

petervdb1988

Bekend gezicht
Lid geworden
15 nov 2012
Berichten
131
Waarderingsscore
0
Hebben jullie ook wel eens problemen met het aansluite van bijvoorbeeld;
- 3 printers die gekoppeld zitten aan een USB HUB,
- die heb is vervolgens aangesloten op 1 usb poort in laptop

Printers reageren vaak niet goed meer, na herstart is dit probleem vaak verholpen, helaas vaak dit probleem op moment dat je het niet kunt gebruiken.
 
Heb je niet de mogelijkheid om de printers eens te tessten via een netwerkaansluiting? (UTP kabel.) Om eens te kijken of het dan wel naar behoren werkt.
 
het probleem zal waarschijnlijk eerder betrekking hebben op het feit welke printer er als de standaard printer is ingesteld ...
denkelijk dien jij dit telkens na te gaan ...wil je dan vanaf een andere printer printen dan zal je deze ook moeten instellen als de standaard printer ...dit is mijn vermoeden .
 
het probleem zal waarschijnlijk eerder betrekking hebben op het feit welke printer er als de standaard printer is ingesteld ...
denkelijk dien jij dit telkens na te gaan ...wil je dan vanaf een andere printer printen dan zal je deze ook moeten instellen als de standaard printer ...dit is mijn vermoeden .


Helaas, is dit niet het geval als ik je goed begrijp. Over het algemeen wordt er inderdaad met de standaardprinter geprint, echter kan het ook hier fout mee gaan.
 
Je zou ook eens een andere hub kunnen proberen om uit te sluiten dat daar het probleem inzit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan