• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

kan niet meer inloggen op mijn tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucien159

Gevestigd lid
Lid geworden
13 mei 2013
Berichten
234
Waarderingsscore
3
bezit een tablet medion lifetab S10352
waarvan ik het het app permission management uitgeschakeld hebt
wat trouwens nog altijd op het scherm verschijnt bij het opstarten
en nochtans vraagt hij nu ineens de pincode, maar die heb ik niet
ik kan ook niet terug naar fabrieksinstellingen gaan, want dan vraagt hij ook naar de pin
is er iemand die mij kan helpen om eventueel het toestel te resetten
en hoe dat eventueel zou moeten gebeuren
met alle dank voor de hulp
 
In de handleiding waar Bert naar verwijst, staat op bladzijde 44:
Tip: Het "Herstellen van de fabrieksinstellingen" is alleen mogelijk vanuit het gebruikersaccount van de eigenaar.

Daar schiet lucien159 dus niets mee op, want hij is blijkbaar zijn pincode vergeten.

In de volgende video wordt getoond hoe je een hard reset kunt uitvoeren wanneer je je pincode vergeten bent: https://www.youtube.com/watch?v=zbonFrhJVJk&feature=youtu.be
Het is een video zonder geluid en je zult hem misschien wel twee keer moeten bekijken. Er staat wel af en toe getypte tekst bij en die heb je ook echt nodig om te begrijpen welke handelingen je moet uitvoeren.
 
Zulke pincodes zijn vaak de standaard 6X0 of 6X5. Heb je die al geprobeerd?
 
is perfect verlopen
alles is ok
iedereen van harte bedankt
 
Graag gedaan. Welke van de geboden oplossingen heeft uiteindelijk het gewenste resultaat gegeven? Is wel handig om te weten voor iemand anders met hetzelfde probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan