• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kaspersky IS 2017 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: AVG_Internet_Security_Business error

daarom dat ik ook hulp vroeg quandor, maar nu heb ik een goede scanner, heb heb nu weer het volgende probleem waar ik niet uitkom
 
Re: AVG_Internet_Security_Business error

Helder.
En dat is?
 
Re: AVG_Internet_Security_Business error

We leven inmiddels in december en Kaspersky behoort al tijden tot de top - ook qua webbescherming.
Bovendien zijn het moment opnamen en zegt dat verder helemaal niets over wel of niet weten.
Maar indien jij het belangrijk vind voor jezelf, is dat prima.
ik loop me echt niet af te vragen of ik naar een andere bescherming moet, omdat tests dit of dat zeggen.
 
Re: AVG_Internet_Security_Business error

Iedereen moet vooral de scanner gebruiken waarbij hij / zij zich goed voelt. AV org helpt een beetje doordat je met enkele muisklikken een beeld krijgt van hetgeen maand in maand uit goed 'scoort'.
De Oostenrijkers (AV org) testen gelukkig iedere maand, zodat je heel veel momentopnames krijgt en daaruit kan iedereen destilleren wat hij / zij belangrijk vindt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: AVG_Internet_Security_Business error

Ik heb geen fb account, maar als je de problemen voorheen niet had en nu wel, dan is het idd. mogelijk een kwestie van :"Wat had ik voorheen niet op de machine en nu wel en kan ik mogelijk wat aan de instellingen doen?" Ik heb geen Kaspersky (ik ben geen fan van / koop -principieel- niets van Russissche bedrijven) dus met eventuele instellingen kan ik je niet van dienst zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: AVG_Internet_Security_Business error

ik ben nog steeds niet geholpen, blokkeert er iets de facebook verbinding vanuit kapersky of?
 
Re: AVG_Internet_Security_Business error

Zoals ik al eerder aangaf heb ik geen enkel verstand van facebook, maar ik denk dat je er wel vrij snel achter kunt komen. Je zal de scanner in het instellingenmenu neem ik aan wel uit kunnen schakelen? Als fb daarna weer 'loopt', dan weet je iig waar je de oorzaak (en oplossing) moet gaan zoeken.
 
Re: AVG_Internet_Security_Business error

Dan is het mogelijk een kwestie van 'iets' (mainpage van facebook??) op de "Whitelist" zetten (zo wordt dat iig bij mijn scanner genoemd) Ik heb geen verstand van de menu instellingen van Kaspersky, dus ik kan je daar helaas niet mee helpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: AVG_Internet_Security_Business error

http://prntscr.com/diewkd
heb nu bij deze beide uitzonderingen website van facebook toegevoegd

--- Update ---

miss nog ergens anders iets proberen wat ik nie weet??
 
Re: AVG_Internet_Security_Business error

Als je de scanner weer 100% operationeel maakt en fb werkt, dan ben je er uit.
 
Re: AVG_Internet_Security_Business error

Nog nooit van de NSA gehoord.
Ik vertrouw eerder een Russische beveiliging dan een andere.
Ook Chip gaat voor Kaspersky: http://www.chip.de/news/Bestes-Antivirenprogramm-22-Virenscanner-fuer-Windows-im-Test_104478969.html

Zoals je terecht eerder al aangaf, zijn het momentopnames. Een Nederlandse test heeft het net weer anders beoordeeld : Klik
Het is ook niet zo gek belangrijk, de toppers komen toch wel bovendrijven en iedereen gebruikt / koopt de scanner die hem het beste lijkt.

Wat de NSA betreft : leuke instelling, bof ik even dat ik een Roemeense scanner heb (Bitdefender) :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: AVG_Internet_Security_Business error

Dat lijkt mij meer met de internetverbindin van doen te zijn dan wat anders.

Graag de twee logs in n keer posten - gebruik de tools in de volgorde zoals aangegeven.

Stap 1
Download
51e281a62c183-Junkware_Removal_Tool_icon_Canned_1351185104.png.jpg
Junkware Removal Tool by Thisisu.
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders naar het bureaublad verplaatsen!
Opmerkingen:
  • Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.
  • Het is raadzaam de actieve beveiligingssoftware te de-activeren, zodat mogelijke conflicten met JRT.exe uitgsloten worden.:
  • Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.
  • Dat tijdens de scan van JRT.exe tijdelijk de snelkoppelingen verdwijnen van het bureaublad, is normaal.
Junkware Removal Tool by Thisisu opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op JRT.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op JRT.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • JRT.exe zal daarna Windows gaan scannen.
  • Deze scan kan afhankelijk van de systeemspecificaties soms vrij lang duren, wees dus geduldig.
  • Indien de scan voltooid is, zal een logje (JRT.txt) op het bureaublad opgeslagen worden en automatisch openen.
  • Post de inhoud van dit log in je volgende bericht.

Stap 2
Download
52186926180a1-adwcleaner_nieuw.png
AdwCleaner by Xplode.
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders naar het bureaublad verplaatsen!
Opmerkingen:
  • Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.
AdwCleaner opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op adwcleaner.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op adwcleaner.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
AdwCleaner is opgestart:
  • Klik op de knop Scan
  • Is de scan gereed, klik dan op de knop Verwijderen
  • Klik bij AdwCleaner Afsluiting van de programma's op OK
  • Klik bij AdwCleaner Herstarten noodzakelijk op OK
AdwCleaner logbestand:
  • Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent een logfile.
  • Ingeval het log niet opent, is dit alsnog terug te vinden in C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0, of 1, of 2].txt
  • Post vervolgens de inhoud van dit log in je volgende bericht.
 
Re: AVG_Internet_Security_Business error

dit doet zich alleen maar voor bij facebook, alle andere dingen zoals games enzo werken prima met internet
op me telefoon werkt alles normaal
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: AVG_Internet_Security_Business error

Doe beide scans maar en laat je desnoods verrassen.
 
Re: AVG_Internet_Security_Business error

Je hebt de licentie pas net gekocht, dus mag je aannemen dat je over de allernieuwste versie beschikt.
Ik heb het afgelopen kwartiertje wat rondgeneusd op het w w w , maar je bent absoluut niet de enige met dit probleem.

Ik vond de tekst onder Fixes op deze pagina ook wel interessant (met name omdat zowel Chrome alsmede fb in n adem worden genoemd), alleen, het is een bericht van 10 maanden geleden.

Verder kwam ik op een site een paar van onze oosterburen tegen die eveneens met fb en Chrome hebben lopen stoeien. Ik had even geen zin om alle linkjes op de pagina's te openen en te lezen, maar wil je alleen maar wijzen op het bestaan van dit discussiedraadje, mocht al het andere niet willen, dan is het misschien de moeite waard om dit linkje helemaal te gaan uitpluizen : Klik

Hetgeen user Amoebe op 25-01-2016 schrijft heb je al uitgeprobeerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan