• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

7zip tutorial: een complete installatie, het gebruik van 7zip en het versleutelen van uw bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

pchulpstation

Nieuw lid
Lid geworden
30 nov 2016
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Beste leden,


In mijn video tutorial krijgt u te zien hoe u 7zip kunt downloaden, installeren en kunt gebruiken. Tevens leg ik in de video uit hoe je de bestanden kunt versleutelen. Persoonlijk vind ik 7zip het beste alternatief voor winrar en adviseer ik iedereen gebruik te maken van de applicatie.

U kunt het stappenplan volgen, of de video delen met een ander welke de hulp nodig heeft.

http://www.7-zip.org/

Met vriendelijke groet,

PC Hulpstation
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik op de knop Afspelen klik krijg ik dit te zien:

584014ca6f833-7zip_tutorial.png


Ligt dat aan mij, of mankeert er wat aan je video?
 
Ik heb de oorspronkelijke video nu gerepareerd.
De TS had wel de YT combinatie gebruikt met daar tussenin de complete url van YouTube en dat werkt dus niet.

Het kan zijn dat op andere fora een en ander zo wel werkt maar niet en op mijn forum ook niet.
 
Draait er een wasmachine op de achtergrond (of voorgrond)? De stem is zachter dan de bijgeluiden. Mogelijk kun je beter een losse microfoon gebruiken, of een headset. Ik neem aan dat je nu de microfoon van de webcam gebruikt?

Ik gebruik zelf al jaren peazip, maar meer de ingebakken zip (etc.) functionaliteit in total commander.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is een duidelijke handleiding geworden, pchulpstation. Je praat rustig en bent goed verstaanbaar. Leuk dat je gezicht beeld-in-beeld te zien is.
Het inpakken van een enkel jpg bestand is enkel zinvol wanneer je er een wachtwoord op wilt zetten, want veel ruimte zul je er niet mee besparen; jpg bestanden zijn immers van zichzelf al gecomprimeerd. Zelf kies ik er voor om altijd de extensies van bestanden te kunnen zien. Vind ik prettig n veiliger (vooral bij bijlagen bij ontvangen e-mails)
Je laat duidelijk zien hoe je een wachtwoord op een gezipte map zet. Prima!
Alleen vroeg ik me wel af waar die herrie op de achtergrond vandaan komt. Maken de ventilators van je pc zoveel lawaai?

Ik ben benieuwd naar je volgende handleidingen. :bye:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan