• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

excell 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

pitrak

Vaak hier
Lid geworden
21 jul 2008
Berichten
684
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik zit nog met excell 2007 en zou eigenlijk een excell 2010 nodig hebben

Zou dit nog ergens te vinden zijn op het net?

heb me al overal gezocht en vind het nergens

Mvg.

Patrick
 
Ik gebruik Office 97 - 2003 nog steeds maar het werkt nog goed. Ook krijg ik nog steeds alle Office Updates binnen. Zijn er voor de gemiddelde gebruiker bijzondere redenen om te upgraden naar een jongere versie? Ik mis niets (voor mijn priv gebruik.
 
Met ieder nieuwe versie van Office kan Excel weer meer, Powerpoint met soms grote verbeteringen en mogelijkheden.
Ook Publisher wordt dan weer uitgebreid met nieuwe ontwerpmogelijkheden en ga zo maar door.

Het blijven gebruiken van oude Office- en niet meer ondersteunde versies, betekent echt wel een beveiligingsrisico.
 
Maar Abraham, ik krijg van Microsoft nog steeds beveiligingsupdates voor deze Office versie. Hoe kan dat dan?
 
Kan mij niet voorstellen dat jij nog updates voor die versie krijgt weet je dat wel zeker?
 
Rubensky, ik zie regelmatig tussen mijn Windows Update bestanden ook een veiligheidspatch voor Microsoft Office ... Hoe kan dit nu?
Waar en hoe kan ik nogmaals mijn Office versie checken?

--- Update ---

Ik ben even mijn Windows Updates gaan bekijken. Nu blijkt dat ik Updates voor Office 2007 ontvang, kennelijk is dat mijn Office versie....
 
Ok porrelaar, dan zal ik binnenkort moeten uitzien naar een betaalbare opvolger van Office 2007. Gelukkig heb ik nog een paar maanden de tijd.

--- Update ---

N.B. Klik ik op deze eerder door Rubensky gegeven link, dan geeft WOT in mijn FireFox Webbrowser een gillend signaal dat deze site niet veilig is ! Bij jullie ook?

https://www.digitallicense.nl/micros...FQsR0wod_v0MNw

This website appairs on a thirth party blacklist is het commentaar erbij
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik krijg een 404 melding.
WOT heb ik al een poos geleden verwijderd omdat WOT ledengegevens heeft doorverkocht - welliswaar annonieme gegevens - die weer makkelijk te herleiden zijn.
 
Dus kan ik WOT dan beter verwijderen? Is er een goed alternatief?
 
Dank voor de links Abraham. de 1e (Office 2013) zal ik binnenkort wel moeten aanschaffen, maar het is voor mij een beetje overdone om van McAfee iets te kopen dat alleen maar online bescherming bied.

i.p.v. de betaalde web bescherming van McAfee zijn er nog andere leveranciers die een "volledig" beschermingspakket aanbieden. Daarom kies ik niet voor McAfee web bescherming.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan