• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen map "verzonden items" in Outlook 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

vandesande

Bekend gezicht
Lid geworden
12 jan 2013
Berichten
147
Waarderingsscore
0
Ik heb onlangs Outlook 2016 aangeschaft. Ik heb een groot aantal accounts (emailadressen)(zakelijk en priv) en die werken goed, ware het niet dat bij een aantal accounts geen map verzonden items verschijnt. Ik kan dus voor deze maals niet kijken of de mail wel vertrokken is OF achteraf de verzonden mails niet meer raadplegen.
Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Alvast bedankt.
 
Ik heb geen flauw idee waarom die map niet wordt aangemaakt, maar mogelijk helpt het als je Office repareert.

Dat doe je door in het configuratiescherm naar programma's en onderdelen te gaan. Daar zoek je Office Outlook op, klikt er rechts op en kies je voor wijzigen. Daarna kies je voor repareren en als je de keuze hebt tussen offline of online repareren, kies dan voor online.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Staat die map berhaupt wel aan in de instellingen?
 
Wat bedoel je met "instellingen"? En waar zou ik die kunnen vinden?
 
De optie is door mij rood gemaakt! Je komt er door te kiezen voor bestand en dan opties te kiezen Vervolgens het tabblad E-mail:

584703593f1e1-2016-12-06_19_26_29-.png
 
Ik heb net hetzelfde aangevinkt, maar helaas : geen map "verzonden items"te vinden...
 
Werkt het wel als je de map zelf aanmaakt en vervolgens via de instellingen regelt om daar de verzonden items in op te slaan?

Kan je ook eens een screenshot van je mappen sturen? Vind het namelijk een vreemd verhaal omdat de map Verzonden altijd aanwezig is.
 
Dank je wel Rubensky. Maar... als dummy ben ik niet zo goed op de hoogte hoe ik zelf een map kan aanmaken OF hoe ik een screenshot kan maken. Kan je me even op de goede weg zetten? Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan