• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

activatetapatalk.com

  • Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum
A

Abraham54

Gast
Ik merk de laatste dagen dat bij mij het inloggen op dit forum langer duurt dan voorheen.

Op zich snap ik ook niet waarom je met een PC moet wachten totdat activatetapatalk.com gereed is en als dat dan eindelijk gebeurd is dat dan pas de cookiemelding komt en inloggen vanaf dat moment mogelijk is.

Hebben hier meer leden last van?
 
Laatst bewerkt:
bedoel je het inloggen hier op het forum of eerder het inloggen op de pc ... is een beetje onduidelijk .
 
hier heb ik dus geen last van ...
 
Openen van de website van het NCF + automatisch inloggen (dankzij mijn wachtwoordmanager) duurt bij mij korter dan een halve seconde.
Momenteel heb ik er juist geen last van dat deze website nog lang bezig is met het laden van van alles en nog wat, zoals activatetapatalk. Maar ook in het verleden, toen dat wel het geval was, kon ik direct (automatisch) inloggen en meteen gaan zoeken naar topics of reageren in topics, ofschoon het cirkeltje in het tabblad dan nog draaide als teken dat er op de achtergrond nog van alles gebeurde op de website.
Ik verwijder geen cookies van het NCF. In CCleaner heb ik aangegeven dat die cookies behouden moeten worden. Ik krijg dan ook nooit een cookiemelding bij het NCF.
 
Zo, een en ander in Firefox geregeld.
Eerder deze week had ik de vos geheel schoon opnieuw genstalleerd, maar was er nog niet aan toegekomen add-ons te installeren.
Alles is nu weer aanwezig als vanouds en het inloggen hier gaat weer snel en zonder wachttijd.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan