• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Live mail blijven gebruiken met hotmail en live accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

willyke

Gevestigd lid
Lid geworden
22 okt 2008
Berichten
316
Waarderingsscore
2
Hallo,

Ik heb zowel outlook mail, gmail als firefox geprobeerd, geen van hen dan toppen aan de handige, gebruiksvriendelijke, zonder reclame "windows live mail". Heb nu een middel om deze te blijven gebruiken ook met hotmail, live accounts
Ieder van jullie heeft van zijn provider een mail adres (telenet, skynet enz.) gekregen.
Maak een account met dit adres in WLM
Ga naar outlook mail, email instellingen (wieltje), naar opties, naar accounts doorsturen, vul uw adres in, opslaan.
Alle mail die binnenkomt in outlook zal doorgestuurd worden naar je WLM.

mvg
willyke
 
Slecht nieuws voor je, want binnenkort zullen ook deze emailadressen niet meer ondersteund worden bij WLM.
 
Het is nu eenmaal het gegeven dat de gigant die Microsoft heet, op allerlei manier probeert jou te laten overgaan op Windows 10 met zijn eigen mailapp.

En je hebt het over Firefox, maar ik denk dat je Thunderbird bedoelt en dat is toch een fantastische e-mailclient; alle e-mailaccounts kan je laten openen in hun eigen tab.
Dat lukt je niet in geen enkel Micorosoft e-mailprogramma, maar werkt heerlijk.
 
Ik had Thunderbird reeds eender geinstalleerd maar kreeg de email adressen niet zuiver geinporteerd, nu ook weer niet, dan maar er stevig tegenaan en alle adressen verbeterd.
Ga nu thunderbird verder optimalizeren en zoals het er nu uitziet blijven gebruiken. de accounts in WLM en outlook.mail verwijder ik nadien.
mvg
willyke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan