• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

map download verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gigobert

Gewaardeerd
Lid geworden
12 okt 2010
Berichten
1.086
Waarderingsscore
0
plotsklaps is mijn standaarddownload map ( c:\users\mijn naam\downloads ) verdwenen. Althans staat de map downloads nog wel in de tree links maar als ik er op klik krijg ik de melding dat c:\users\mijn naam\downloads niet beschikbaar is.
weet raad?
 
dan maak je deze toch gewoon opnieuw aan op de locatie C:/ gebruikers/ eigen naam
rechts klik hier en kies nieuw >map geef deze de naam Downloads
rechts klik op deze map Downloads en kies eigenschappen >aanpassen >ander pictogram (kies het blauwe pijltje naar beneden)
 
heb ik gedaan en dat werkt goed; ben alleen de hele inhoud nu kwijt...vreemd. Enfin, die heb ik nog wel op een backup. Dank voor je snelle response
 
downloads die ik wens te bewaren zet ik neer op de externe schijf ... wetende dat er soms iets te veel opgeruimd word bij gebruik van cleaners of een onvoorzichtigheid .
 
wijze tip.. echter denk ik dat het probleem is ontstaan doordat ik vanaf de map downloads van mijn notebook diverse mappen en bestanden naar een externe schijf heb overgeheveld . Blijkbaar ging daarmee iets fout.
Nogmaals dank, Emi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan