• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Picture motion browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

tims

Nieuw lid
Lid geworden
10 dec 2015
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Goede middag,

Picture motion browser is een programma dat wordt gebruikt om video van een sony camcorder te bewerken . Echter het gedeelte waarbij foto's kunnen gemaakt worden van videobestanden werkt niet meer sinds ik win 10 (64 bit) heb. (=gedeelte : video trimmen)
Heb al eens geprobeerd om de opvolger van dit programma te downloaden en te installeren : Play Memories Home
maar dit werkt totaal niet , hiermee bedoel ik je kunt het downloaden en installeren maar als je daarna op de snelkoppeling van dat ding drukt gebeurt er niks , nada.
Iemand enige ervaring met deze programmas en een oplossing aub.

Alvast bedankt voor de info.
 
Je moet even op de website van het programma kijken of Windows 10 wel wordt ondersteund. Heb je daarnaast het programma al eens opnieuw genstalleerd?
 
Volgens de site is dit compatibel met win 10 heb deze al eens genstalleerd en opnieuw genstalleerd werkt echter niet zou echt niet weten wat hiervan de oorzaak is
 
Support aanvragen via de website is denk ik heel handig. Het gaat om een specifiek programma daar kunnen zij je goed mee helpen.

Ik wil je echt helpen alleen heb ik geen inhoudelijke kennis van het programma. Als je gelukt hebt kom je hier iemand tegen die je inhoudelijk kan helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan