• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

verbinding met internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

schorpioen40

Enthousiast
Lid geworden
29 apr 2008
Berichten
2.374
Waarderingsscore
0
Hoe kan ik controleren welke apps "snoepen" van mijn beltegoed?
Ik heb het idee dat mijn beltegoed gebruikt wordt door een app,hoe kan ik dat controleren? en eventueel stoppen?
Ik heb in 14 dagen 8 euro verbruikt van mijn beltegoed terwijl ik alleen de wifi gebruikt heb!

Mvg schorpioen40
 
Schorpioen, je moet mobiele data uitzetten. Dit is de reden dat je beltegoed verbruikt. Bij instellingen kun je kijken naar data gebruik, klik hier op en je kunt zien wat de gebruikers zijn.
 
Schorpioen, je moet mobiele data uitzetten. Dit is de reden dat je beltegoed verbruikt. Bij instellingen kun je kijken naar data gebruik, klik hier op en je kunt zien wat de gebruikers zijn.

Tony,Hoe kan ik mobiele data uitzetten? Situatie nu:
30 nov-9 dec Gebruik 4.4Mb mobile data
Data besparing Uit
Mobiele gegevens Aan
Mobile Data gebruik de grootste is Android besturingssysteem 2.83Mb(maar deze kan ik toch niet stoppen?)
Betalingscyclus Datawaarschuwing 2 Gb,Datalimiet instellen Uit
Maar hoe en waar zet ik de mobiele data uit??

Mvg schorpioen40
 
Ga naar instellingen, data gebruik, hier zie je jou provider staan. In mijn geval lebara. mobiele gegevens en zet deze uit. Dan wordt er alleen als je wifi hebt aanstaan iets gedownload en kost dit geen beltegoed. Tevens zou ik gegevensroaming uitzetten. Dit doe bij instellingen, Meer, Mobiele netwerken en gegevensroaming uitzetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tony,Bedankt !!
De instellingen aangepast zoals je voorstelde!

Groetjes schorpioen40
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan