• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Updates kunnen niet worden voltooid

Status
Niet open voor verdere reacties.

HeinRich

Gevestigd lid
Lid geworden
17 nov 2007
Berichten
371
Waarderingsscore
2
Hallo,

Voor een familielid ben ik bezig op een Sony laptop de klaarstaande updates voor Windows 8 te installeren.
De laatste essentile update is gelukt. Daarna probeer ik alle overige niet essentile updates te installeren(misschien een beetje teveel van het goede) en nu komt het systeem continu met de melding dat de updates niet kunnen worden voltooid, ook nadat deze opnieuw ging opstarten.
Moet ik wachten totdat alles is afgewerkt of zit het systeem nu in een loop?

Groet
Henk
 
Je zou de update service eens kunnen herstarten en het dan nog eens opnieuw proberen.

Dat kan je als volgt doen:

Klik start en zoek naar services. Als je die hebt gevonden open deze dan. Zoek in de lijst die je te zien krijgt naar de Windows update Service dubbelklik daarop en kies vervolgens stop. Als dat klaar is kies dan weer Start.

Sluit de vensters en zoek opnieuw naar updates. Daarna kan je ze weer installeren.
 
Gelukt.
Probleem opgelost.
Bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan