• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

AZERTY keyboard installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

gert139

Nieuw lid
Lid geworden
9 dec 2016
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Hallo Allemaal

Ik ben ICT Cordinator op een school. Ik heb via via een paar pcs gekregen voor in school te gebruiken. Omdat ze niet meer van de nieuwste zijn had ik een lite versie van Windows 10 Enterprise afgehaald. Dit heb ik genstalleerd en geactiveerd (met een legale key). Hij is enkel in het Engels (niet echt ideaal voor een lagere school) maar geen probleem Windows 10 laat het nogal gemakkelijk toe om een andere taal te downloaden via instellingen. Het enige probleem is het keyboard. Er staat geen AZERT keyboard tussen mijn keyboards enkel qwerty (waarschijnlijk omdat het een lite versie is) Is er een mogelijkheid om dit bij te installeren of aanpassingen in register?

Groeten Gert
 
Stel de taal eens in op nederlands(belgie) of frans, en kijk dan of je wel het toetsenbord kunt kiezen.
 
Beste weballey

Bedankt voor het zeer snelle antwoord. Dit heb ik idd zo staan (dacht ook dat hij dan een azerty indeling aannam maar niet dus) :D Denk echt dat de AZERTY indeling uit het systeem verwijderd is.

Groeten Gert
 
Beste Lange Pier

Bedankt voor het antwoord. Dit had ik ook al eens geprobeerd. Maar ook zonder resultaat.

Groeten Gert
 
Beste Emi
Bedankt voor je reactie.
Ook zonder resultaat.
In de taakbalk krijg ik wal ENG te zien maar ik kan dit niet aanpassen in NLD. Ik vrees dus dat deze versie te ver gestript is en AZERTY dus verwijderd is.

Groeten Gert
 
vanwaar heb je dan deze gestripte versie !

--- Update ---

indien jij nu Nederlands/nederlands heb vermeld staan kun je ook daar op klikken en verder op "opties" klikken om zodoende ook Nederlands/belgie toe te voegen ...
om vervolgens ook het azerty toetsenbord te kunnen gebruiken ..

584ac22be0ad4-Ashampoo_Snap_2016.12.09_15h36m24s_004_.png


584ac251940dd-Ashampoo_Snap_2016.12.09_15h36m43s_005_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan