• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

OneDrive kan geen bestanden downloaden via Browser.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bukmuk39

Gevestigd lid
Lid geworden
24 dec 2013
Berichten
225
Waarderingsscore
0
Kan via OneDrive geen bestanden downloaden via de browser. Heb geprobeerd, Firefox, Chrome en Internet Explorer.

Vivaldi werkt ook niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer je een map of een bestand in een map te downloaden?
 
Een bestand in een map maar zonder map werkt het ook niet geloof ik. (geen map zelf in ieder geval)
 
Kan het zijn dat je niet in de gaten hebt dat de download net zo als de upload traag gaat?
Gebruik nogmaals Firefox, log in en klik een bestand aan en kies voor download - klik dan in de menubalk van Firefox op de Pijl (die naar beneden wijst) - dan open het downloadmenu en kan je de download voortgang zien.
 
Er gebeurd helemaal niets al ik download klik, browser laat even en that's it.
 
Vreemde zaken.

Download
51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.png
MalwareBytes Anti-Malware.

Let op bij de installatie van MBAM: in het laatste installatievenster staan twee vinkjes bij de meldingen,
haal nu het bovenste vinkje weg (MBAM als volledige demo-versie gebruiken) en maak de installatie af.
Daarna kan je Malwarebytes MBAM als gratis versie telken opnieuw gebruiken!

  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op mbam-setup.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8: en Windows 10: via rechtsklik op mbam-setup.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Klik in het menu van Malwarebytes ANTI-MALWARE op Instellingen" en daar op "Detectie en Bescherming" en zet vervolgens een vinkje bij "Scan naar rootkits".
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.

  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
  • Klik vervolgens op de knop Exporteer en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.

  • Wanneer er wel bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Acties toepassen.
  • Bij de melding om de computer opnieuw op te starten klikt u op Ja / Yes.
  • Open na de herstart MalwareBytes Anti-Malware en klik bovenaan op Historie en selecteer Programmalogboeken.
  • Klik op de nieuwste Scan Log.
  • Klik op "Exporteer" en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
    5557b93ba94ab-Malwarebytes_Exporteer_ScanLog.png
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    532aab157609a-MBAM-Scan.png

MBAM-Log posten:
  • Kopieer nu de inhoud van het zojuist opgeslagen log en plak dit in uw nieuwe antwoord erbij.
 
Net op totaal andere Windows installatie geprobeerd, zelfde verhaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan