• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

pc kast coolermaster

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de gelinkte pagina staat: "Elite 335 (RC-335) is a mid-tower that accommodates micro-ATX and ATX motherboards...". ATX zou dus moeten passen. De maatschets geeft 230mm aan voor de afstand tussen achterpaneel en schijfkooi, dus dat zal ook de maximale lengte voor een kaart zijn. In de pricewatch zie ik geen kaarten binnen die lengte. Er zijn wel een paar kortere gtx1070 kaarten.

https://tweakers.net/pricewatch/587407/zotac-geforce-gtx-1070-mini/specificaties/

ALs je er graag een gtx1080 wilt hebben, kun je natuurlijk ook een andere kast kopen. Als toch al 700 euro voor een videokaart uitgeeft, kan die 50 euro extra er vast ook nog wel bij.

Het formaat moederbord maakt niet uit voor de videokaart, je kunt zelfs een mini-itx bord nemen, zolang er maar een pci-e x16 slot op zit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maakt het nog wat uit of de voeding boven of onder zit?
 
Ik heb hem liever onder, en dan met de toevoerlucht voor de voeding door de bodem. Liefst met stoffilter uiteraard.

Dit is wel een redelijk populaire kast: https://tweakers.net/pricewatch/395340/antec-gx500.html
380mm voor de videokaart. Voeding onderin, met luchtinlaat eronder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet mijn smaak, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Indeling lijkt me wel ok. Vraag me wel af hoe ze aan die ruimte voor de videokaart komen. Dat kan zo te zien alleen, als het paneeltje in het midden eruit kan. Lees de reviews ook nog even door. Redelijk positief, maar wel wat kanttekeningen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan