• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

nieuwe game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter1981

Junior lid
Lid geworden
30 nov 2016
Berichten
48
Waarderingsscore
0
dus eigenlijk is de i5 6600 al een beetje over datum is?? Heb in mijn oude kast nog een voeding zitten van 520 watt. dus dat is voldoende?
 
Er zijn nog geen nieuwe voor een desktop, begin volgend jaar komen de Intel Kaby Lake cpu's en de Intel chipsets uit de 200 serie ervoor.
En zo ook de AMD zen en de grafische kaarten van AMD met de Vega GPU.
Maar ja, zo kun je altijd weer wachten op het nieuwste.....

Welk merk en type is die huidige voeding?
 
ik ben wel ontzetten benieuwd naar de amd rx 490 als ie uitkomt. zou een betere kaart worden dan de gtx 1080 volgens de geruchten. voeding moet ik nog ff opzoeken

--- Update ---

haha blijkt ook een ms tech te zijn. ms tech atx 520 watt silent. nog geen probleem mee gehad

ojee en een amd athlen ii x4 635

oud bakbeest
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In januari komt er vanalles op de markt, intel kaby lake desktop, amd vega, amd ryzen. Even afwachten of alle beloftes worden waargemaakt, maar januari wordt sowieso interessant. Best kans natuurlijk dat je wel tot maart/april moet wachten tot het ook allemaal leverbaar is.
 
Mijn setup

Hoop dat hij een tijdje meekan.

Voeding zit er niet bij. Heb nog een 520 watt voeding thuis
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Mijn setup

Weinig mis mee, ik zou er alleen wel meteen 16GB geheugen in zetten.
Welke voeding heb je precies?
 
Re: Mijn setup

Een goedkope dat weet ik wel zo'n ms tech. Nog geen probleem mee gehad
 
Peter1981, ik heb je topics samengevoegd tot 1 topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan