• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank1968

Vaak hier
Lid geworden
3 feb 2004
Berichten
949
Waarderingsscore
2
Ik heb een en ander zo ingesteld, dat ik de essentile updates automatisch binnen krijg.
De laatste update die ik ontvangen heb is: Oktober 2016 Beveiliging - Maandelijkse kwaliteitsrollup voor Windows 7 voor x64-systemen (KB3185330).

Kan dat kloppen?

Groet,
Frank.
 
No, ik heb in deze week zowel op dinsdag als ook op woensdag updates voor mijn Windows 7 gehad.
 
Vreemd, ik draai een legale versie van Windows 7 en heb automatische updates aan staan.
Wat kan er mis zijn?
 
Windows 7 heeft al maanden en maanden problemen met updates.
Vooral sinds Windows 10 uitkwam.
Heb je al naar updates laten zoeken? Kan wel enkele uren duren voor hij wat vindt.
 
Hallo Abraham54,

De vraag lezende gok ik op 64-bits.
 
Ik heb inderdaad de 64-bits versie.

Ook handmatig zoeken van updates levert niets op. Wat kan ik het beste doen?
 
Ik heb dit geprobeerd, maar het lukt niet. Windows blijft zoeken naar updates, maar er wordt niets gevonden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weer wat geleerd dus en fijn dat het probleem nu opgelost is.
 
Mooi zo, hopen dat het blijft werken (Y)
 
Mooi zo, hopen dat het blijft werken (Y)

Sinds dat ik Windows6.1-KB3172605-x64.msu heb genstalleerd in mijn Windows 7 Prof nadat deze nieuw genstalleerd was, heeft de Windows update sindsdien voorbeeldig gewerkt.
 
Oke mooi, want het blijft wel Windows en er gaat toch regelmatig wat mis daar, vooral na een update.

Maar ik moet Microsoft wel een pluspunt geven voor hun smartphone.
Ik heb sinds een paar dagen de Lumia 950 met Windows 10 en die werkt super.
Moet alleen even wennen aan de instellingen enz, omdat ik Android gewent ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan