• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

verjaardagsupdate windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucien159

Gevestigd lid
Lid geworden
13 mei 2013
Berichten
234
Waarderingsscore
3
kan onmogelijk de verjaardagsupdate installeren
bij de eerste heropstart blijft hij hangen
gisteren nog geprobeert na twee uren heb ik het afgebroken
en op,-nieuw laten opstarten
maar hij herstelde zich maar het downloaden begon opnieuw
en zo blijft het maar duren
heeft er iemand een idee wat er kan aan de hand zijn
 
Waar blijft hij op hangen steeds op de zelfde procent?
Gaat het over een laptop of pc?
Want ik denk dat een hard reset jou verder kan helpen, om terug te gaan naar de vorige versie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Graag meer info: hoe ben je aan de upgrade gekomen? welke huidige versie (build) heb je er nu op?
Schone installatie al geprobeerd? Hoe meer info over je systeem hoe beter je advies hier zal zijn.

Verder heb je een antivirus pakket op je systeem zoja welke versie?
Heb je iets van een usb muis, printer ect tijdens de upgrade eraan hangen, zoja deze verwijderen.
 
bedankt voor de reacties
het is een laptop
het is de gewone versie van windows 10
en de verjaardagsupdate is er gewoon via de updates op gekomen
en bij de eerste heropstart is hij gedurende twee uur blijven hangen met een blauw scherm waar niets op stond
ik heb dan de laptop gewoon uitgeschakeld
en opnieuw opgestart, en kreeg de melding dat de vorige versie van windows 10 opnieuw hersteld wordt
en opnieuw wordt mij via de updates de verjaardagsversie opgedrongen
met opnieuw hetzelfde resultaat
heb de free versie van avast
usb muis is er wel blijven insteken
nee een schone installatie is niet uitgevoerd
maar ik moet wel opletten want ik werk met mobiel internet van orange in spanje
zou dan wel eens duur kunnen uitvallen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De optie die aarie25 geeft dat is alvast optie 1

Verder is mijn eigen ervaring dat een antivirus pakket de ene keer wel en de andere keer geen dwarsligger is, dus ik zou avast voor de zekerheid verwijderen en dat via de avast removal tool doen.

https://www.avast.com/nl-nl/uninstall-utility

Verder heb ik het meegemaakt dat een usb muis problemen gaf bij het updaten, zodra ik usb stekker verwijderde liep de upgrade verder.
 
Doe eens een reset van de Windows update service. Daarnaast kan je proberen de update vanuit de veilige modus uit te voeren. (met netwerkmogelijkheden.)

En ja, voor de mensen die dat willen zeggen het gaat hier om de herstart dat heb ik gelezen!
 
het is eindelijk gelukt via de windows upgrade assistent
bedankt iedereen
 
Mooi en geen dank!
 
Mooi dat het je is gelukt en fijn dat je nog even meld wat de oplossing was die voor jou werkte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan