• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

password/unlock key Dell inspiron N7110

Status
Niet open voor verdere reacties.
vrees ook dat je deze niet zal kunnen gebruiken tenzij je ga doen wat ik je eerder al zei ...echter durf jij je daar niet aan wagen .

eigenlijk niet nee .....maar heb filmpje nu wel 10x gekeken en kan het dromen nu ...dus als ik toch niets meer te verliezen heb ga ik het proberen
 
Ken je geen handig iemand die goed met computers is?
Die zou hem wel makkelijk los kunnen halen en dan het probleem misschien kunnen fixen.
 
Ken je geen handig iemand die goed met computers is?
Die zou hem wel makkelijk los kunnen halen en dan het probleem misschien kunnen fixen.
.

Laatste poging lol..... Geprobeerd laptop open te maken ben gestopt werd geen succes. Iemand in de buurt van Rotterdam die mij kan/wil helpen ???????
 
Niet opgeven, had zoiets ook nog nooit gedaan, volg de tips via youtube, je hebt niks te verliezen, het moeilijkste is het toetsenbord verwijderen, die kunnen nogal lastig zijn om te verwijderen, voorzichtig zijn en niks forceren is de boodschap, wens je veel succes.
 
als bofe66 6x op enter klikt tijdens het leeg laten van het bios wachtwoord dan komt er een 6-8 cijferige code waarmee hij via de support van DELL het masterwachtwoord per mail toegezonden krijgt als hij hen deze code meedeeld ..

--- Update ---

ik vond ook dit hier ...

Dell Inspiron BIOS Password Recovery
Each Dell Inspiron has a master password that clears the BIOS password.
Call Dell Technical Support at (800)624-9896 to get this number.
Dell Technical Support will request the Service Tag and Express Service Code from the bottom of the Inspiron.
If the current user is not the original Inspiron owner, Dell will transfer the used Inspirons registration from the original owner with only the Service Tag and Express Service Code from the tag on the laptop.
To transfer a used Dell Inspirons registration, fill out the Transfer of Ownership form on Dells web site.
To reset Dell lpatop password , are there other suggestions or softwares for us ? i need a simple solution
 
This is a dutch forum, so only ansers in dutch.
Ik ga dit topic sluiten.
 
Mooi zo!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan