• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

winsxs opschonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dwarsligger

Junior lid
Lid geworden
11 dec 2012
Berichten
63
Waarderingsscore
0
Bij mijn desktop is de map winsxs 1.6 GB en bij mijn Laptop is de map 11 GB hoe krijg ik die ook zo klein er staan honderden files in beginnend met de maand juli bij het downloaden van win 10 welke ik eruit moet gooien is en bij welke datum ?weet iemand dat,,,,:unknown:
 
Beste porrelaar de backups van mijn desktop zijn 11 GB kleiner als van mijn Laptop dus sneller gemaakt en sneller terug gezet en minder ruimte ik bewaar altijd de laatste 3 backups dus dat is voor de laptop 33 GB meer ...bedankt voor je snelle reactie...!!!
 
Beste Lange ik heb is gekeken in die dingen dan kom je in de taakplanner en daar gaat ik niet in zitten rommelen mijn te link.... dus hou ik het maar zo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan