• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows bijwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Heb hier een win 10 computer desktop met versie 10586 op, heeft lange tijd niet ingeschakeld geweest, wat is nu de beste en snelste manier om hem te updaten?
- vanuit windows zelf.
- of via media creation tool.

--- Update ---

Ter info, alles mag eraf (nieuwe installatie)
 
@Fredjeh, wat te denken van het (simpel) gaan naar "Instellingen", "Bijwerken en beveilgiing" en dan klikken op "Naar updates zoeken", of helemaal niks doen en de machine gewoon in gebruik nemen? Geheid dat binnen 24 uur de updates(s) vanzelf worden aangemeld bij je.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoe je deze gaat bijwerken hoe dan ook of dit is vanuit Windows zelf of vermits het Media Creation Tool je verkrijgt niet de laatste build 14393.576 maar wel build 14393.00 en van het moment de build 14393.00 aanwezig is kun je van uit Windows zelf verder updaten naar build 14393.576
 
Als je vanuit windows werkt, is dit dan eveneens een verse installatie waarbij alles verwijderd wordt?
 
nee er word van uit Windows niets verwijderd ...
je kunt nadat deze up2date verkregen is de Windows wel vernieuwen zonder behoud van instellingen en of persoonlijke bestanden wil jij een maagdelijke Windows 10 verkrijgen .... dien je daarna ook de Windows.old map te verwijderen
 
Map windows.old blijft staan en krijg ik niet weg, via schijfopruiming vorige installatie verwijderd, maar map blijft staan, geen machtiging, kan de naam wijzigen van de map maar niet verwijderen.
 
Heb ik zo gedaan, maar map is blijven staan.
 
Gaat hij uit zichzelf niet binnen 10 dagen niet weg.
Ik neem dat het eerder 30 dagen was en nu nog maar 1 a 2 weken.
 
of te wel wacht je tot deze vanzelf opgeruimd word of te wel gebruik je unlocker
 
Is gelukt met unlocker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan