• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mijn laptop toetsenbord geeft rare letters en toetsencombinaties weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fernandez

Gewaardeerd
Lid geworden
10 jul 2013
Berichten
1.718
Waarderingsscore
8
Niets bijzonder gedaan.
Help!!
Alle toetsen en zelfs backspace geven een of meer rare tekens weer.
Ik schrijf dit vanaf mijn smartphone.
Ik kan niet eens mijn wachtwoord invoeren.
Weet iemand hoe ik het schermtoetsenbord kan activeren?
 
klik op start>instellingen >toegankelijkheid >toetsenbord en zet deze vervolgens aan

--- Update ---

aangezien je vermeld dat je je wachtwoord niet kunt ingeven kun je dus ook niet via start naar deze instellingen gaan ...
 
Bedankt..kan ik tenminste op mijn laptop reageren.
Je hebt geen idee hoe belangrijk een toetsenbord is totdat je het moet missen.
Tekst intikken met een muis is vermoeiend. 7 minuten om deze tekst in te tikken.
 
Je kunt altijd een externe toetsenbord aansluiten via usb (mocht je die hebben liggen)
 
Jawel, Emi
In het startscherm kan ik toegankelijkheid wel benaderen om ww in te tikken

--- Update ---

normaal heb ik een stuk of drie liggen.allemaal weggegooid natuurlijk :fury:

--- Update ---

Moet ff de deur uit om een extern toetsenbord te zoeken. Waar vind je zoiets nu op een zondag?
he bah//zondag verpest.
 
Dat zul je altijd zien.
Toevallig laatst mijn toetsenbord kapot en het zo even verholpen.

Heb je al gekeken of hij nog op het goede land staat? ->
Als u per ongeluk de Ctrl en de Schift toets in heeft gedrukt dan veranderen als ware alle snel-toetsen in een ander land-code zoals: Verenigde staten Internationaal Of Nederlands. De computer / laptop of wat dan ook wat u gebruikt hoort niet op Nederlands te staan. (Dit denken veel mensen) Dus wederom Internationaal verenigde staten is de goede keuze. Door de Nl keuze komen er verkeerde leestekens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu is mijn scherm gedraaid en krijg ik die ook niet meer normaal. Muis danst overal Wordt er moedeloos van. Weer op smartphone
---Update:scherm weer recht gekregen, en nu blijf ik ervan af tot ik een toetsenbord heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt dat de software van slag is, heb jij een update gehad?
 
Niet dat ik weet. Lastste update was voor Adobe acrobat DC op 16 december
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als het goed is dan is er dinsdag of woensdag een update geweest.
Meerdere mensen ervaren verschillende problemen erna.
Misschien bij jou ook het geval.
 
Ja, maar dit gebeurde zonet plots. Hoe schakel ik mijn normale toetsenbord uit? Elke keer als ik per ongeluk op mijn toetsenbord klik raakt de hele laptop van slag en gebeuren er rare dingen. (Weer smartphone)
 
Geen virus binnen gehaald?
Wat voor laptop/computer heb jij?
 
Acer -- info staat onder mijn bericht. Denk het niet. Vandaag gescand maar alles is mogelijk.
 
Ja dat zag ik net, maar hij stond onder moederbord, vandaar da ik het zo gauw niet zag.
Maar dit is wat ik er over vindt, hoe je eventueel het kunt uitzetten, maar bij een herstart staat het er weer op.
http://www.nldit.com/computerstoring/pc-support/201309/189548.html
Kun je in apparaat beheer komen?
Om te zien of er geen stuurprogramma`s een geel driehoekje hebben.
Je zou ook het stuurprogramma van het toetsen bord eens kunnen verwijderen en dan herstarten, kijken of dat nog helpt.
 
Sorry, was ff een nieuw toetsenbord wezen aanschaffen..
Echt duur die krengen! Wel mooi hoor en zo plat als een stuiver..:)
Ja die optie van installatie ongedaan had ik al gedaan voor ik wegging.
Er stonden er drie (3) toetsenborden in apparaatbeheer.
Bij alle drie de installatie ongedaan gemaakt en ze waren keurig weg.
Bij herstart zonet staan ze er weer alledrie, en de nieuw aangeschafte is niet te bekennen in de lijst, maar die werkt wel. Vreemd.
 
hoe komt het dat er 3 toetsenborden vermeld staan bij u in apparaatbeheer ....ook al sluit je er om de dag er een andere aan dan nog kan er maar eentje vermeld staan .
 
Het staat er echt hoor...Kijk maar:
5856cf0eded05-4_toetsenborden.JPG
 
Een toetsenbord hoeft niet duur te zijn, ligt eraan wat je haalt natuurlijk, maar je hebt weinig keus op zondag.
Maar het werkt wel net iets beter toch :biggrin:
Waarmee had je op virussen gescant?
Dan kun je dingen uitsluiten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zie 4 toetsenborden vermeld staan bij u .... heb hier juist de test gedaan en indien ik het toetsenbord hier ontkoppeld om vervolgens een ander aan te sluiten dan word ook enkel deze laatste aangesloten toetsenbord vermeld ..raar dat dit niet zo is bij u .
 
Bij mij staat er ook maar 1 toetsenbord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan