• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mijn laptop toetsenbord geeft rare letters en toetsencombinaties weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
indien ik hier het door mij gebruikte toetsenbord niet ontkoppeld en er gewoon mijn reserve aanhang (1x een ps2 toetsenbord 1x een doodgewone usb toetsenbord en 1x een usb gaming toetsenbord ) dan verkrijg ik inderdaad ook in apparaatbeheer 5 vermeldingen ( het gaming toetsenbord kreeg er al 2)...
dus er werden effe hier 4 toetsenborden aangesloten en ik zag 5 vermeldingen > 4x HID-toetsenbordapparaat en 1x standaard ps2 -toetsenbordapparaat
 
@ Emi: Ik heb er nooit op gelet, maar ik ben dan ook geen expert.
@ aarie25: Ik heb gescand met: 360 Total Security; AdwCleaner; MBAM en JRT.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke dan is dat dus niet de oorzaak.
Kun je anders geen herstel uitvoeren, naar een paar dagen voor het probleem?
 
Dat zou ik kunnen doen, maar het feit dat de externe toetsenbord wel werkt en de nieuwe niet,
wekt het vermoeden dat dit probleem hardware gerelateerd moet zijn, en geen software probleem,

Maar ik wil alles proberen, dit ding is amper een jaar oud.
 
De externe werkt via usb, dus ik weet niet of dit te vergelijken is.
Er zit dus nog garantie op of heb je hem 2de hands gekocht?
Anders kun je hem ook weg brengen.
 
Ik heb het nieuw gekocht..
Het grappige en tegelijkertijd trieste van dit verhaal is...
ik komt net thuis van het werk, doe mijn laptop aan en de interne toetsenbord werkt weer als vanouds..
Zonde van de 30 Euro die ik uitgegeven heb voor een extern usb toetsenbord :frusty:
 
een 30 voor een doodgewone usb toetsenbord ...deze kosten hier amper 9,95
 
Dat is wel vreemd, maar kunt eens afwachten of het blijft werken, voor het zelfde geld is het morgen weer terug.
30 euro is bet veel, maar goed gezien dat je het op een zondag moest regelen.
Kun je hem niet terug brengen naar de winkel?
Mocht hij toch kuren krijgen, dan haal je een goedkopere toetsenbord.
 
Er zijn van die produkten die gemaakt worden om niet teruggebracht te worden...Je weet wel van die keiharde plastic!
Nee hoor, ik hou het wel..Het is een heel mooi toetsenbord. En mss ga ik ooit weer terug naar een desktop.
Ik vind laptops maar niks.
 
Mocht hij vandaag of morgen weer kuren hebben, dan ben je blij da je hem nog hebt :biggrin:
Laten we hopen dat het blijft werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan