• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ff Voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

larrie

Nieuw lid
Lid geworden
17 dec 2016
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Goedenavond allemaal,

Mijn naam is Larrie van Slooten (36 jr) en papa van 2 kleine mooie prinsesjes (4 en 6 jaar oud).
Naast mijn gezinsleven met de 2 prinsesjes en mijn geweldige vrouw ben ik vooral ook bezig met muziek (Ouwe gabber muziek) en ga nog regelmatig naar feestjes toe met vrienden.
Van jongs af aan ben ik altijd al bezig geweest met computers. Van zelf samen stellen tot reparaties / Backup / Nieuwe installaties etc.

Ik word vaak door vrienden en daar weer vrienden van gevraagd of ik hun pc weer kan herstellen of weet wat de oorzaak is en nog veel belangrijker... de Oplossing is.
De oorzaken zijn zeer veelzijdig en wel of niet op te lossen. De reden dat ik me heb geregistreerd op dit forum is kennisverbreding en wellicht ook andere mensen voorzien van bruikbare tips.
 
Hallo Harry,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.
 
Hoi Harry,

:welkom: bij het NCF!!
 
Hallo Larrie,

Welkom hier op het forum!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan