• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

beschermingsprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kerstvrouw

Gast
Goeiemorgen,
In een nieuwsbrief waar ik op geabonneerd ben, lees ik info over herdProtect. Als je het artikel uit hebt, snap je niet waarom je dit niet subiet gaat downloaden. Maar mijn vraag aan jullie is dus: is dit net zo handig en veilig als voorgesteld wordt? Heb je er echt zoveel aan, dat er geen virus enz. door de mazen van het net kan glippen? Het lijkt nl. helemaal het einde, nietwaar.
Bij groen licht van jullie ga ik het downloaden, maar je hebt iets sneller binnengehaald dan dat je het weer verwijdert.
Bedankt voor het meedenken!
 
Laatst bewerkt:
HerddProtect/ReasonCore is een online gebaseerde antimalware scanner.
Het is dus geen beveiligingsprogramma.
Jij hebt al Malwarebytes MBAM als ondemand scanner, maar daarnaast mag je die online scanner ook gebruiken, maar vergis je niet in de nogal lange scantijd.
Maar: dus niet jouw antivirusprogramma verwijderen!
 
Ik had dat in de nieuwsbrief van SchoonePC gelezen.
Ik had die toevallig gisteren laten draaien en de scan duurde minder dan 10 minuten.
Gaf geen problemen aan.
Ik heb alleen niet de volledige versie gebruik, maar de protable versie.
Let wel dit is nog een beta versie.
 
Een Bta-versie is een pre-afgemaakt produkt.
Wel te gebruiken maar er is kans op bugs en fouten.
 
Een programma die nog niet helemaal af is en soms nog fouten kan hebben.

--- Update ---

Ik zie dat Abe en ik tegelijk reageren :biggrin:
 
Inderdaad en ik voel me nu toch wel heel belangrijk! Maar ik begrijp het en dat programma komt er voorlopig nog niet is. MBAM is voldoende.
 
Hij is er wel, maar het kan alleen zijn dat hij soms haperd enz.
Maar bij liep hij als een zonnetje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan