• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

CD speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkwav

Vaak hier
Lid geworden
17 jan 2008
Berichten
787
Waarderingsscore
6
Ik heb weer iets stoms gedaan.

Mijn PC geupgrade van w 7 naar w 10 met alles er op, dus jubileum update enz. De PC werkte prima. Het is een Medion PC met heel veel software. Een paar dagen geleden wilde ik iets aan w 10 doen. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb de hele installatie verpest. Geen herstelpunten aangemaakt omdat ik een systeem backup heb gemaakt met AOMEI backupper. Door al het gepiel werkte deze AOMEI ook al niet meer.
Systeemherstel van w 10 aangesproken. Dat ging prima echter ik merkte dat enkele software niet meer op mijn PC stond. Geen probleem, want de software die nodig heb voor mijn gebruik heb ik alweer opnieuw genstalleerd.

Zoals eerder opgemerkt, de PC werkt nu prima, echter ik kan nu niet meer een CD afspelen omdat in geen Media Player meer heb.

Voor de goede orde, het ging niet om een virus, maar om een wijziging aan te brengen in W10 Mail. Dat lukte niet en door mijn onkunde de hele boel verpest.

Hoe kan ik weer een CD afspelen.

Alvast bedankt voor uw advies.
 
Kijk eens onder het startmenu ... Accessoires ... daar vind je normaliter Windows Media Player.
En anders (veel beter) VLC Media Player van VideoLAN downloaden en installeren.
 
Bedoel je dus dat je geen media kan afspelen omdat Windows Media Player niet werkt dan wel niet aanwezig is?
 
Ik blijk inderdaad wel Media Player te hebben. Echter het werkt niet. Wellicht doet de CD speler het niet meer.
 
Sorry Abraham en artstudiog ik heb bij Media player een vinkje geplaatst om het te activeren en nu doet alles het weer. Neem mij niet kwalijk voor mijn vraag. Ik heb weer iets geleerd, als je weinig verstand heb van computers moet je zo min mogelijk aan de installatie morren.
Bedankt voor de reacties.
 
Fijn dat je een terugkoppeling hebt gegeven en dat jij het probleem zelf hebt opgelost.
Proficiat dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan