• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen updates Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aarie25,ik heb gisteren sfc /scannow gedraaid,daarna Pc opnieuw opgestart(dat duurde erg lang!) en wat schetst mijn verbazing:Update van .....32!!
Deze werd zonder problemen genstalleerd! Opnieuw opstarten en alles was genstalleerd!!Heb niet meer geprobeerd in services te komen,omdat het nu wel lukte met de download.
Als er later toch nog problemen komen meld ik mij weer!!
BEDANKT voor alle hulp!!

Mvg schorpioen40
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi dat je ze toch binnen hebt gekregen.
Afwachten wat de volgende maand weer met de updates doet.
Geen dank!
 
Mooi dat je ze toch binnen hebt gekregen.
Afwachten wat de volgende maand weer met de updates doet.
Geen dank!

Aarie het enige wat ik nu nog heb is dat als ik kladblok wil openen dat hij alleen in de taakbalk staat en dan moet ik met re klikken en dan het beeld maximaliseren,dus klikken op de getoonde pictogram gaat deze niet open!Dit had ik al voordat de update genstalleerd was.
Heb jij een idee hoe ik dat oplos???
 
Ik denk dat er in jou Windows iets niet helemaal goed zit.
Je had de SFC al laten lopen, heb je ook de CHKDSK scan laten lopen?
Je kunt de kladblok dus alleen met admin rechten openen?
 
Kan je eens kijken of je de service console kan openen op een andere manier? Ben toch wel benieuwd waarom dat niet werkt.

Doe het volgende:

Druk Windows toets +R en typ mmc gevolgd door een druk op de Entertoets.
Klik in het venster dat wordt geopend (het openen kan even duren) op Bestand en kies voor [B Module toevoegen/verwijderen[/B]. Er zal een nieuw venster worden geopend.
Kies daar voor Services en klik daarna op Toevoegen vervolgens op Voltooien.

Dubbelklik nu in de rechterkolom op services (lokaal) om te kijken of je ze nu wel kan openen.

Bij het afsluiten van de vensters vraagt hij om opslaan. Daar mag je Nee kiezen.

Ik ben benieuwd.
 
Ik denk dat er in jou Windows iets niet helemaal goed zit.
Je had de SFC al laten lopen, heb je ook de CHKDSK scan laten lopen?
Je kunt de kladblok dus alleen met admin rechten openen?

aarie hoe doe ik CHKDSK??
Kladblok kan ik alleen openen door:Ik klik op Kladblok,als Adm,dit komt dan in de taakbalk,als ik daar op klik komt er een picogram bij!als ik daar op ga krijg ik een klein beeldje (met kruisje in de re bovenhoek) als ik in het midden ga staan en rechts klik krijg ik een mogelijkheid om te maximaliseren en pas opent kladblok!!
Als ik deze normaal afsluit en weer wil gebruiken begint het hele spul weer van voren af aan!
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben!

--- Update ---

Rubensky,ik ga dit uitvoeren,uitslag volgt!

--- Update ---

Rubensky,nu kan ik ineens wel in services komen!!(zou dat komen door de nieuwe update?)
Alleen nu nog het "probleempje" Kladblok

Bedankt voor alle moeite!!!!
schorpioen40
 
Eerst maar even die optie van CHKDSK.

Die het volgende: Klik op start en typ cmd je krijgt bovenaan opdrachtprompt te zien klik daar op met de rechtermuisknop en kies Als administrator uitvoeren. je krijgt nu een zwart venster te zien.

Typ daar het volgende in: chkdsk /r /f gevolgd door het drukken op de entertoets. Nu krijg je een vraag beantwoord die met de letter y. Herstart vervolgens de computer.
 
Rubensky,uitgevoerd zoals jij vermelde maar na het opstarten krijg ik het gewone bureaublad te zien ,maar moet ik geen melding krijgen van de uitgevoerde chkdsk??
 
Nee die laat hij alleen aan het eind van het scannen zien.
Maar als er wat gerepareerd is dan zou je nu de kladblok moeten kunnen openen op de normale manier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee die laat hij alleen aan het eind van het scannen zien.
Maar als er wat gerepareerd is dan zou je nu de kladblok moeten kunnen openen op de normale manier.

aarie ik kreeg helemaal niets te zien omtrent uitgevoerde scan!ook niets omtrent eventuele reparatie.

--- Update ---

Kladblok is weer normaal!!!
 
Vreemd, maar het heeft toch gewerkt.
 
Mooi dat het op deze manier is opgelost. Een beetje vreemd dat je niets te zien kreeg. Want dat zou wel moeten. Maar ach, het werkt weer. Mocht je er toch achter komen dat het niet werkt dan horen we het wel.
 
Rubensky,Bedankt!! Ik denk dat ik weet wat er aan de hand was(niet lachen!)
Mijn vrouw is de enige die "haar" Pc gebruikt,ik wordt alleen "opgeroepen" als er updates zijn of problemen!
Na lang zoeken blijkt dat zij nooit kladblok gebruikt en omdat ze dat lastig vond heeft ze hem naar beneden geschoven onder de taakbalk!!
toen ik dat ontdekte heb ik hem weer naar boven geschoven en alles werkt naar behoren!
Het was wel zoeken en jullie er mee opgezadeld maar het is nu opgelost!!(en haar verteld dat nooit meer te doen!)
Nogmaals BEDANKT en sorry voor dit "probleem"

Mvg schorpioen40
 
Geen enkel probleem! Het kan ons allemaal een keer overkomen en zeker op de pc van een ander omdat je dan niet goed weet wat er gedaan is en hoe de pc is ingesteld.

Je hebt ons dus echt niet met iets vreemds opgezadeld.
 
Geen enkel probleem! Het kan ons allemaal een keer overkomen en zeker op de pc van een ander omdat je dan niet goed weet wat er gedaan is en hoe de pc is ingesteld.

Je hebt ons dus echt niet met iets vreemds opgezadeld.

Opgelucht!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan