• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen updates Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

schorpioen40

Enthousiast
Lid geworden
29 apr 2008
Berichten
2.374
Waarderingsscore
0
Update problemen met Pc van mijn vrouw.
Pc Win 10 Home ,versie 1607,build besturingssysteem 14393.479
Laatste update 10122016 KB 3201845, daarna niets meer!!
zelf meer dan 22 updates gehad!!
Wat kan ik doen??
Mvg schorpioen40
 
Schorpioen, ik heb je een eigen topic gegeven, afgesplitst van het topic van Wiecher.
Ook al heb jij hetzelfde probleem, de oorzaak kan toch ergens anders liggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Schorpioen, ik heb je een eigen topic gegeven, afgesplitst van het topic van Wiecher.
Ook al heb jij hetzelfde probleem, de oorzaak kan toch ergens anders liggen.

Porrelaar Bedankt!Ik vond het zelf al ongepast,maar wist niet wat anders!
Sorry schorpioen40
 
Herstart van de uodate service en vervolgens opnieuw starten met zoeken.
 
het downloaden heeft bij sommigen meer dan tijd nodig voor een 64bit besturingssysteem is deze dan ook 947 MB groot .
 
Geduld hebben. Het kan zijn dat hij lang op 0% blijft staan en dan opeens omhoog schiet naar 90%
 
Ik merk vooral je laatste maanden dat het updaten soms lang duurt, gewoon even afwachten.
 
Herstart van de uodate service en vervolgens opnieuw starten met zoeken.

Rubensky,probeerde via configuratie,systeemgegevens services te openen maar krijg de melding: Deze app is voor uw veiligheid geblokkeerd u mag deze app niet uitvoeren van de beheerder.Raadpleeg de beheerder voor meer info!
Echter ik probeerde te openen als administrator!! Bij gebruikersaccount staat ook Lokaal account,administrator!
Wat staat er verkeerd??Hoe kan ik dit wijzigen??

Mvg schorpioen40

--- Update ---


Aarie25,als ik naar support....troubleshooter ga kan ik download voor win10 uitvoeren maar krijg daar de melding dat het niet uitgevoerd kan worden 0x800706BB !!
Wat nu???
Ccleaner en Mbam uitgevoerd geen bijzonderheden!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met welke browser probeer jij dit te doen?
Gebruik jij Chorme, doe het dan even met een andere browser.
Ik vond dit op de site van Microsoft over de foutcode.
Want je eventueel kunt doen om het op te lossen.

Method 1
You may disable security software & firewall temporarily. Thereafter, check if the issue reoccurs.
Note: Later, turn on the security software after checking.
Method 2
You may also run System File Checker [SFC] scan on the computer which will replace the missing or corrupt files & check if the issue persists.
a. Type cmd in Start, Run box. Right click on cmd in the Program list and then select the option Run as Administrator.
b. Type the following command, and then press ENTER on the keyboard:
sfc /scannow
 
Laatst bewerkt door een moderator:
uitgevoerd geen problemen!
maar waarom kan ik als admin niet in de services komen om de win update te controleren??
 
Als je in de zoek functie services intoetst en dan kun je via de rechter muis knop als adminstrator uitvoeren.
Of heb jij dit zo al geprobeerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je in de zoek functie services intoetst en dan kun je via de rechter muis knop als adminstrator uitvoeren.
Of heb jij dit zo al geprobeerd?

Reeds geprobeerd!Ook met windows toets+R,services.msc(als adm) enter
Blijft de melding: Deze app is voor uw veiligheid geblokkeerd.U mag deze app niet uitvoeren van de beheerder(ben ik zelf!)Raadpleeg de beheerder voor meer info.
Ccleaner gedraaid geen problemen,Mbam 0 virussen!
Wat nu??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Vreemd het lijkt dat hij op 1 of andere manier is geblokkeerd.
Scan anders ook eens met Adwcleaner, dat Mbam niets vindt zegt natuurlijk niets.
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/

--- Update ---

Hier oplossingen van de Microsoft site.
https://answers.microsoft.com/nl-nl...lokkeerd/2200a1b4-e776-408a-ad8d-613b5cf51237

Adwcleaner gedraaid geen problemen,Op microsoft gekeken wordt echter gesproken over DVD speler en software problemen,maar ik kom niet in system32/services.msc
 
Ja dat klopt, maar het probleem is het zelfde, het ook niet in kunnen loggen met admin.
Daar worden elke manieren genoeg om dat uit te zetten en ik dacht misschien iets voor jou probleem.

--- Update ---

Hier het zelfde antwoord om het op te heffen alleen voor een ander probleem.
Dus jou zou toch kunnen kijken of dit voor jou ook werkt.
https://answers.microsoft.com/nl-nl...iligheid/d8faff1c-a294-4f53-ba77-4b289bc14c1e
 
Laatst bewerkt door een moderator:
daarin wordt gesproken over .exe maar services die niet wil openen is een .msc zou het daar dan ook mee werken??
 
Dat weet ik niet zeker, maar het haalt wel de admin rechten weg en dat heb jij nodig om services te openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan