• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Password reset free.fr

Status
Niet open voor verdere reacties.

bukmuk39

Gevestigd lid
Lid geworden
24 dec 2013
Berichten
225
Waarderingsscore
0
Vraag me niet hoe het kan maar ik schijn een email adres ooit aangemaakt te hebben op de site free.fr
Maar ik ben password kwijt en postcode weet ik ook niet meer, ik kan nergen een contact email noch telefoonnummer vinden, facebook van free.fr heb ik wel gevonden, gisteren bericht naar gestuurd maar wordt niet op gereageert.
Ik heb deze gegevens nodig een Google account te herstellen (de betreffende free.fr email adres is het herstel adres.) Google geeft overigens aan dat het betreffende @free.fr adres bestaat en bij free is dit ook zo want kan het betreffende email adres ook niet meer registreren.
Adres is d.contourATfreeDOTfr
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is het geen mogelijk om aan te geven dat je het wachtwoord bent vergeten of iets van een geheime vraag?
Anders wordt het denk ik wel lastig daar achter te komen.
Je kunt anders ook gewoon een nieuw Google account aanmaken en dan met bijvoorbeeld een Gmail adres
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niets meer behalve dat email adres waar ik dus niet op kan inloggen, ik heb ook nog een registratie datum in mijn hooft maar weet niet zeker of die juist is. Google geeft niet aan of de datum juist is. Nee nieuwe Google is geen optie want het berteft specifiek iets van deze account.
Nee
 
Ik krijg dit:

Saisissez le dernier mot de passe dont vous vous souvenez.

Recovery email
Google will send an email containing a one time verification code to d.c@fr.

d.contourATfreeDOTfr


Krijg dan: premier mot de passe (Clem)

When did you create this Google Account?

Heb gebrobeerd Mei 2012 en Juli 2012 site geeft niet aan of het juist is.

Kan niemand op die free.fr een email contact of een telefoonnummer vinden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan geen Frans, dus het meeste zegt mij niets.
Maar je hebt nu een telefoonnummer die je kunt bellen, hopen dat die jou kunnen helpen.
 
Ik kan geen Frans, dus het meeste zegt mij niets.
Maar je hebt nu een telefoonnummer die je kunt bellen, hopen dat die jou kunnen helpen.

Ik heb inmiddels reactie gehad via Facebook, maar kom nog niet verder.
Kan iemand vinden wanneer bij die free.fr email accounts automatisch gedeleted worden? want die d.contourATfreeDOTfr bestaat daar nog steeds terwijl ik er in 2012 voor het laatst op heb ingelogd (waarschijnlijk, als ik dat al ooit gedaan heb)

--- Update ---

Kan iemand opzoeken of die email adres daar kan deleten? Dat lijkt mij het beste deleten en dan hetzelfde email adres opnieuw aanmaken met ander wachtwoord.
 
Het lijkt erop dat het Google account toch van iemand anders is, ik heb namelijk een andere YouTube inlog gevonden die wel op de mij gezochte content uitkomt.
 
Dus je heb gevonden wat je wou hebben?
Daar kun je dus wel op inloggen?
 
Ja die andere wel, moest ook daarbij wel recovery doen maar die is wel gelukt.

Ben er echter nog steeds niet zeker van of dcontourATgmailDOTcom van mij is of niet.

Vind trouwens op zowel d.contourATfreeDOTfr als dcontourATgmailDOTcom niks via Google.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat die wel van jou is, anders kun je ook niet bij die bestanden die je zocht.
 
Als je nu weer in je Gmail account kan dan zou ik er in ieder geval voor zorgen dat je een hersteladres invoert op een van je andere mailadressen die je nog wel in gebruik hebt. Dit om te voorkomen dat je de volgende keer weer vast loopt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan