• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Asus Zenbook UX31E Valt uit/bevriest vaak bij bewegen van AC stekker f op accu

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThieskeB

Junior lid
Lid geworden
29 jan 2016
Berichten
60
Waarderingsscore
0
Goedemiddag!

Ongeveer een jaar geleden ben ik op dit forum een draadje gestart over dit zelfde probleem. Dit leek toen verholpen na uitvoerige hulp van iemand op dit forum, maar nog geen maand later was het terug, en na een jaar lang (niet 100% actief uiteraard) elke keer nieuwe dingen proberen ben ik het een beetje zat. Punt is wel, ik ben student dus een nieuwe vergelijkbare is niet betaalbaar. Toentertijd via Marktplaats gekocht, I5, 256GB ssd e.d. Fijn ding, kost je nu nog 600 euro tweedehands. Als student is eigenlijk elke euro er een teveel... Maar goed, het probleem:

Aan de adapter werkt hij perfect. Je moet alleen zorgen dat de adapter stil hangt en niet aangeraakt wordt. De minste aanraking kan zorgen voor even contactverlies. Dit kn fataal zijn. In dat geval bevriest het scherm, evenals het geluid (je schrikt je kapot als ie aan grote speakers hangt) en moet ik de aan/uit knop ingedrukt houden om er wat aan te doen. Soms is ie ook in n klap zwart en helemaal uit. Soms werkt ie ook nog even door (2 minuten tot 2 uur(?!)). Er valt voor mij geen touw aan vast te knopen....

Op internet vind ik oplossingen als:

- Nieuwe Windows installeren, van 10 naar 8 (gekocht en genstalleerd, nog steeds draaiend op 8)
- Energie-instellingen (meerdere variaties)
- Anti Malware
- Accu loshalen - 5 min wachten - aansluiten en weer opstarten

NIKS HELPT :( soms helpt het voor een paar minuten/uur maar dit kan ook toeval zijn...