• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

fatman

Junior lid
Lid geworden
15 nov 2012
Berichten
48
Waarderingsscore
0
Op mijn PC met Windows 10 heb ik met Revo Uninstaller Chrome volledig verwijderd om dat deze niet goed meer werkte, nu probeer ik het opnieuw te installeren maar dit lukt niet, ik krijg steeds de melding "deze computer beschikt al over een nieuwer versie van Google Chrome, verwijder deze en probeer het opnieuw". Maar ik heb het reeds verwijderd, hoe ik ook zoek nergens iets te vinden van Google Chrome. Weet iemand een oplossing ?
 

Bijlagen

  • Chrome.jpg
    Chrome.jpg
    59,3 KB · Weergaven: 26
Heb je de computer al eens herstart?
Bij het verwijderen van programma, is vaak een herstart nodig om alles te verwijderen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je de computer al eens herstart?
Bij het verwijderen van programma, is vaak een herstart nodig om alles te verwijderen.

als verschillende malen.
 
Dan even de manier van Weballey proberen.
 
Dan even de manier van Weballey proberen.

Alle adviezen uitgeprobeerd, de PC steeds opnieuw opgestart, zelfs het in register waar overal Google Chrome staat alle waarden verwijderd, maar helaas het probleem blijft bestaan.
 
Als je revo opent, staat hij dan nog in de lijst?
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_preview_log.php?pid=184&name=Google Chrome

Je zou Ccleaner eens kunnen installeren https://www.piriform.com/ccleaner
Dan kijken of het helpt als je de cleaner en register eens gebruikt om opschonen.

CCleaner gebruik ik dagelijks ook voor het register, maar ik heb inderdaad bij Revo een 4 tal logs gevonden (Windows 7, 8.0, 8.1 en XP)van Google Chrome 64 bits, durfde deze niet verwijderen aangezien bij "grondig"ook Picasa,Earth, Foto's enz stond.
PC opnieuw gestart, ChromeStandaloneSetup64.exe uitgevoerd en zie het is gelukt, hoera.
Harstikke bedankt voor alle tips. gr Fatman (Frits)
 
Hallo Frits,

Mooi dat het gelukt is!
Mocht het weer voorkomen dat Crome niet goed werkt, probeer hem dan eerst te resetten, voordat je hem wil verwijderen.
Dit zorgt ook weer dat hij goed zal werken.
 
Hallo Frits,

Mooi dat het gelukt is!
Mocht het weer voorkomen dat Crome niet goed werkt, probeer hem dan eerst te resetten, voordat je hem wil verwijderen.
Dit zorgt ook weer dat hij goed zal werken.

Even ter verduidelijking op mijn PC met 2 SSD's en 4 HD's heb ik een dual boot systeem met Windows 7 Prof en Windows 10 Prof bij het opstarten krijg ik een keuze menu W 7 of W 10, na een update van W 10 was Google Chrome verdwenen en werkte uiteraard niet meer, bij Revo Uninstaller en Programma's en software ook bij de map Program Files en Program Files Files (x86) geen Chrome.exe te vinden, dus opnieuw installeren en toen begon de ellende.
Ik ben sowieso geen liefhebber van W 10 en gebruik nog het meest W 7, Vista, Win 8.0 en 8.1 heb ook ook ooit geprobeerd (Dual boot) maar dat was ook niet mijn dingetje.
In ieder geval nogmaals bedankt, en fijne feestdagen !
 

Bijlagen

  • Kerst1.jpg
    Kerst1.jpg
    5 KB · Weergaven: 24
Helemaal duidelijk!
Geen dank en jij ook fijne feestdagen
 
Probeer eens na de deinstallatie om AVG (anti-virus) te draaien. Bij mij viste AVG er een aantal achtergebleven onderdelen uit waarna de verwijdering van Chrome wel compleet bleek.
 
Probeer eens na de deinstallatie om AVG (anti-virus) te draaien. Bij mij viste AVG er een aantal achtergebleven onderdelen uit waarna de verwijdering van Chrome wel compleet bleek.

Probleem is al opgelost, bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan