• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kan Windows 10 niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hallo zeg, dat er een indeling aangemaakt wordt met het installeren van Windows, dat is mij bekend. Ik had ZELF geen partities aangemaakt.
Lange Pier roept nogal snel dat de hulpvrager maar wat aan rommelt, dat zie ik vaker hier. Maar ik neem aan dat jullie geen beginners zijn, soms moet je een beetje tussen de regels door lezen. Wat er trouwens niet duidelijk is, ik zie het niet!
Wat Lange Pier zegt over Windows old, klopt in deze niet, (ik begon al aan mezelf te twijfelen), maar Ik heb een schone installatie gedaan op de HD, die ik eerst geformatteerd heb. Toen heb het gekloond naar de SSD. Ik heb voor het klonen de Windows installatie op de HD, niet bekeken, maar de herstelschijf die ik bij installatie van Windows 10 gemaakt heb, was van ruim een jaar geleden. Ik meen mij nu te herinneren, dat bij het updaten van Windows 10, er op een gegeven moment een map Windows old is. Ik kan het mis hebben, maar daar staat mij wel iets van bij!

Is't een beetje duidelijk zo?:)
 
Anderen kunnen later ook dit topic lezen en daar informatie uithalen. Daarom proberen we alles duidelijk op te schrijven zodat een ieder er wat aan heeft. Ook de op de achtergrond aanwezige meelezers.

De Windows.old map kan je verwijderen. Deze kan zijn aangemaakt als je via Windows update de jubileum update hebt binnengehaald. Let wel, als je die map verwijderd dan kan je dus niet meer terug.
 
Dag Rubensky,

De map old heb ik al verwijderd, en heb nu een frisse installatie. Ik heb een herstelschijf, dus de map W10 old kan weg.
Juist, ik meende al dat de map old, er op den duur naast aanwezig was. Is dat ook weer opgelost!
Ik snap dat ook wel Rubensky, maar dat het allemaal niet te begrijpen is, vind IK wat overtrokken.
Het zal vaker voor komen dat minder onderlegde computeraars, in de ogen van deskundigen, maar wat aan rommelen, maar je moet je dan ook verplaatsen in die wat minder onderlegde persoon, en van daar uit, gericht advies geven. Om de oren slaan, kan altijd nog.:)
 
Ik sla niemand om de oren maar als je iets duidelijk probeert te maken en dingen gaat zeggen die onmogelijk zijn dan vind ik dat niet te begrijpen.
En waarom moeten wij tussen de regels lezen?

Jij komt met een verhaal wat helemaal niet kan, waarom je dan niet alles verteld en hoe en wat je hebt gedaan zonder de foutieve aannames, waarom je die verkondigd ontgaat mij, en dan verwijt je anderen als die dat niet begrijpen.

Zelf gewoon voor anderen duidelijk zijn maar het kunnen verplaatsen wordt alleen van de helpers verwacht maar niet van degene die geholpen wil worden.
 
Ik zat al op je reactie te wachten. Onmogelijke zaken heb ik niet naar voren gebracht, maar dat dat volgens jou wel zo is, is jouw mening.
Als je op een forum zit, moet je wel wat invoelend zijn, en niet vanuit je eigen ervaring uitgaan. Maar dat is mijn mening.
Maar als je het niet begrijpt, reageer dan NIET, reageren om niet opbouwende commentaar te leveren, daar zit niemand op te wachten. Dan krijg je discussies, zoals deze. Als iemand kaspersky software aanschaft, ga jij er overheen, met, jij aldoor met je kopen! Snap je, dat moet iedereen zelf weten.
Hoop dat ik nu dan wel duidelijk ben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Spiegel stuk dus.
Het is geen mening maar gewoon logica, onmogelijke zaken dus die je schetst.
Maar voor mij heb je gelijk hoor, succes ermee.
 
Spiegel stuk dus.
Het is geen mening maar gewoon logica, onmogelijke zaken dus die je schetst.
Maar voor mij heb je gelijk hoor, succes ermee.
Mijn spiegel is niet stuk hoor!
Zie nu zelf wat je hier neer kalkt, sorry hoor, iemand die zelf geen kritiek verdraagt.
Je laat je wel kennen Pier!
Toch fijn dat je mij succes wenst, mijn dank, daar voor!
Het probleem is opgelost, en dat is toch maar even weer fijn!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan