• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Help mij aub.geen internet op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ramon76

Junior lid
Lid geworden
20 nov 2013
Berichten
45
Waarderingsscore
0
Hallo,
Ik heb een vraag over een Dell precission 490 met Windows 10.

Mijn collega heeft deze pc voor hem gemaakt,maar omdat ik geen internetkabel boven heb moet ik het via draadloos doen.

Ik heb daarom een Wifi usb adapter N300 gekocht en dacht die plug ik erin en dan kan ik internetten.
Helaas ziet hij helemaal geen netwerken.

Ik heb in apparaatbeheer gekeken en zie dat de 802.11nWLAN Adapter een fout aangeeft(geel driehoekje).
Nu heb ik die driver gedownload en ook dat werkt niet.

Ik heb ook een driver voor de wifi usb n300 erop gezet,maar ook dat werkt niet.

Wie helpt mij?
Op wat voor manier kan ik nu het internet op?

Alvast bedankt.
 
Weet je zeker dat je de juiste driver hebt? Dat "wifi usb n300" zegt namelijk helemaal niks over merk en type.
 
ik heb er nu al 4 opgezet en hij doet niks
 
oeh...dat weet ik niet meer want heb ze weer van me usb gehaald.
heb ze van de Microsoft site gehaald en elders nog een paar
 
Je kunt er wel 100 drivers op zetten, maar als je niet de juiste hebt, zal het nooit gaan werken.

Kun je het ding tijdelijk beneden neer zetten en bedraad aansluiten? Mogelijk kun je dan windows zelf wel naar een driver laten zoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
tja...wat ik ook probeer...helaas
 
Maar je hebt toch gewoon wifi ingebouwd in die laptop zitten? Waarom zou je een externe adapter gebruiken dan? :eek:
 
Tis een desktop.....
En de hardware id is er ook al niet, wifi usb stick stuk dan.
 
ik heb die vanmiddag nieuw gekocht dat apparaat
 
Koop na de Kerst een pci WLAN-kaart en zet die in de PC (liefst een met minstens twee antennes).
Windows 10 zal deze zelf installeren en daan zal je een betere verbinding dan met een USB-dongle.
 
Maak foto's ervan en ook van de verpakking en zet die hier neer.
Lees niets over dat hardware id.
 
ik heb dat hardware id gedaan...resultaat..niks

--- Update ---

Ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsen
 
ik heb die vanmiddag nieuw gekocht dat apparaat

Als je die nieuw hebt gekocht, dan had je beter gelijk een wifi adapter met Windows 10 ondersteuning kunnen kopen.
Die je nu hebt gaat maar tot Windows 8.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan