• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

MBAM 2.2.11043 laat zijn database niet meer updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansGU

Elite lid
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
5.088
Waarderingsscore
1
Zojuist bemerkte ik iets geks. Ik run MBAM steeds om de paar dagen maar zojuist liet het programma zich niet meer updaten. Zijn er hier mensen die hetzelfde probleem ervaren? Zou het een manier zijn om me te dwingen naar de nieuwste (en dus bugs hebbende) versie over te stappen?

Het valt me op dat er de laatste tijd over MBAM klachten circuleren waarvan o.a. ik ook al wat bemerkt heb (onterechte waarschuwingen). Dat was vroeger NOOIT het geval. Wat is er met MBAM aan de hand?

Sorry, ik schreef dat het versie 2.2.11045 was maar dat moet natuurlijk 2.2.1043 zijn !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Werkt hier wel, gebruik 'm eigenlijk nooit.

Op welke enge sites zit je dat je daarom om de paar dagen denkt te moeten gaan scannen? vertel.

Krijg de indruk dat veel mensen op dit forum alleen maar bezig zijn om besmettingen te voorkomen, een soort hobby lijkt het wel te zijn geworden.
 
Ik heb hem vanmorgen nog gebruikt, updaten werkte zonder problemen. Herstart je computer en probeer het nog eens. Of morgen nog eens kijken. Helpt dat niet, dan eens verwijderen en opnieuw installeren.

De nieuwste "2" versie is trouwens: 2.2.1.1043
 
Je zou hem kunnen verwijderen en dan gelijk de nieuwste versie erop zetten, dat is 3.0
Ik gebruik de 3.0 zonder problemen, het is de finale versie en dus geen beta meer en ik ervaar geen bugs.
De scan tijd is super snel geworden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
jullie begaan de fout om Programmaversie2.2.1.1043 te vergelijken met de Databaseversie 201612.25.5

Ashampoo_Snap_2016.12.25_14h35m39s_002_.png
 
@ Emi, ik vergelijk niets, ik probeerde alleen maar de tot voor kort prima draaiende versie te starten en de database te verversen. Helaas werkte het niet meer :mellow:

--- Update ---

Klopt Lange Pier, wanneer ik de PC Niet gebruik dan kost het niet veel om een scan te draaien. Vandaar dus.

--- Update ---

Dat ga ik ook doen weballey

--- Update ---

Yep, ga ik doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan