• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe geraak ik van mijn microsoft account af?

Status
Niet open voor verdere reacties.

buddy03

Junior lid
Lid geworden
19 jan 2016
Berichten
66
Waarderingsscore
0
Heb per ongeluk een Microsoft account aangemaakt, maar nu kan ik niet meer op mijn pc zonder dat wachtwoord te geven.
Hoe raak ik daar vanaf?

Grtjs.
Danny.
 
Lange Pier, als ik dit doe ben ik er dan voorgoed vanaf?

Grtjs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je schakeld in feite over van je Microsoft account naar het lokaal account en zolang je dus je aanmeld via het lokaal account kun je hier dan al dan niet er voor kiezen om dit zonder een wachtwoord te doen ..
je Microsoft account blijft actief en bestaande immers kun je Windows 10 nooit zonder een Microsoft account gebruiken ....
ga je echt het Microsoft account opzeggen dan heeft dit gevolgen tot al je systemen die je onder dit account geregistreerd heb ....
log je maar eens in op Microsoft/aanmelden en je zal zien hoeveel toestellen er geregistreerd staan
 
Ok bedankt, dan zal ik alles maar laten hoe het is ;)
Grtjs.
D.
 
Je kunt mijn link nog doorlezen, daar staat hoe je zonder wachtwoord kunt opstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan