• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Driver hdmi poort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik was ook al aan het denken aan een kwaliteitprobleem (adapter was rond de 20 euro). Hoe weet ik of mijn laptop geschikt is om ze aan te sturen? het zou toch gewoon moeten werken op een normale HDMI poort
 
Ik denk niet dat het laptop afhankelijk is, maar vooral de kwaliteit van de adapter.
Kun je in het beeldscherm geen HDMI aansluiten?
Of een VGA stekker direct in de laptop doen?

--- Update ---

Wat is het merk en type laptop wat jij hebt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee als dat had gekund, had ik dat wel gedaan ipv met een adapter te werken. Ik heb een MSI GE62 6QC
 
Het kan zo zijn dat de adapter te weinig stroom krijgt door de poort.
 
Hoe kan ik dat testen/voorkomen?
 
Kijken naar de specificaties van zowel de adapter als de HDMi poort.
 
Zou je eens een link kunnen plaatsen?
 
Blijkbaar kan ik niet meer zo goed lezen! :wall:

Er staat verder niets vermeld over te weinig stroom of iets in die trend ergens dus daar zal het niet aan liggen.
 
Ik weet het verder ook niet, adapter nummer 3 is onderweg...
 
Nee als dat had gekund, had ik dat wel gedaan ipv met een adapter te werken. Ik heb een MSI GE62 6QC

Gezien de laptop van jou, zou HDMI zonder problemen moeten werken.
Is de HDMI kabel wel goed, heb je die al eens getest op een tv of dvd speler?
Kan ook zijn dat er in windows iets niet goed staat waar door hij het 2de scherm niet goed pakt.
 
Die dingen zonder eigen voeding werken zelden op een notebook, vaak is de 5V niet eens aangesloten.
Probeer 'm te ruilen voor eentje met een eigen voeding.
 
@aarie25 zoals je op de pagina met de adapter kan zien, zit de HDMI kabel vast aan de adapter
@Lange Pier ik heb de webwinkel gemaild of ze m kunnen ruilen voor een met voeding
 
Heb je geen losse HDMI kabel liggen dan?
 
Jawel maar wat moet ik precies testen? De HDMI poort? Die heeft laatst de hele avond aan de tv gehangen zonder enig probleem.

--- Update ---

Zodra de 3e adapter binnen is, stuur ik ze alle 3 op naar de webshop en krijg ik een duurdere adapter waar een externe voeding bijzit opgestuurd
 
Probeer dan eerst de nieuwe met voeding maar, misschien is dan het opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan