• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

nieuwe laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoyBoyFTW

Gevestigd lid
Lid geworden
8 jan 2015
Berichten
319
Waarderingsscore
0
Heyy, een vriendin van me wilt graag een laptop kopen om naast haar pc te gebruiken als ze te lui is op dr pc te pakken.
we konden er zelf niet uitkomen welke laptop hiervoor nou t beste geschikt voor was, dus vraag ik het hier :).

Het maximale budget is 900 euro
- Welke onderdelen denk je te kunnen hergebruiken van een eerdere pc? (bv: beeldscherm, muis, toetsenbord, speakers)
nvt
- Wat is het hoofddoel van de pc, waarvoor wil je hem gebruiken? (bv games, mediacenter, muziekbewerking, foto's bewerken, videobewerking, 3d modelleren,...)
het hoofddoel zal gamen, editen van fotos/filmpjes, en schoolwerk zijn
- Welke software/games ga je erop gebruiken?
om zo even op te noemen: h1z1, gta, LoL, CS:GO
- Ben je van plan te gaan overklokken? (Klik voor meer info)
nee

- Heb je verder 'speciale' eisen voor je pc? (bv: Draadloos internet, SSD, kaartlezer, optie voor CFX/SLI, verlichting en venster in de behuizing, waterkoeling, upgrademogelijkheden...)
dvd speler en draadoos internet
- Heb je ook randapparatuur nodig? (muis, toetsenbord, beeldscherm, luidsprekers ...)
nee
- Welke software heb je nodig? (bv: besturingssysteem, antivirus, ...)
Windows wordt (volgensmij:blink:) meestal wel met een laptop meegeleverd, voor de rest niks
- Heb je hiervoor ook een apart budget?
nee
- Hoeveel beeldschermen wil je gaan gebruiken?
het van de laptop

- Moet het systeem geassembleerd (in elkaar gezet) worden door de (web)winkel?
nvt
- Wil je ook dat er een besturingssysteem door de (web)winkel wordt genstalleerd?
Windows wordt (volgensmij:blink:) meestal wel met een laptop meegeleverd
- Heb je zelf een voorkeur van bepaalde (web)winkel of heb je liever dat wij prijs/kwaliteit de beste deal uitzoeken?
ze wilt graag eerst zien, dan kopen. dus alle winkels als mediamrkt, coolblue, bcc etc

Ik hoop dat jullie haar hiermee kunnen helpen!

mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Als dit voor deze prijs(plusminus) lukt, wel ja. Het scherm moet 17" zijn tenzij er egt meer uit de prijs te halen is op een 15"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Er is ook nog de optie om zelf (met onze hulp) je laptop samen te stellen : Klik

Nadeel : het is iets duurder dan een kant en klare
Voordeel : onderdelen die wat minder 'zwaar' hoeven te zijn 'koop' je erin en je laat de 'zware' eruit en andersom : wat zwaar moet zijn voor de toepassingen die je gaat gebruiken koop je erin en de wat lichtere onderdelen laat je eruit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zelf alleen geen idee, wat goed qua onderdelen in een laptop(en zij ook niet) plus, je kan deze laptop niet zelf zien, voor je hem koopt

--- Update ---

Het wordt de laptop van aarie! Bedankt voor jullie hulp!:)
 
Mooi dat je eruit bent, welke is het precies geworden?

Wat het niet kunnen zien betreft : jazeker kun je 'm zien en je kunt er nog koffie bij krijgen ook. Kwestie van even IJsselstein bellen en zeggen dat je graag even langskomt om een model te zien.

Wat die onderdelen betreft : daarom schreef ik ook dat wij je zouden kunnen helpen met de configuratie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zelf alleen geen idee, wat goed qua onderdelen in een laptop(en zij ook niet) plus, je kan deze laptop niet zelf zien, voor je hem koopt. Het wordt de laptop van aarie! Bedankt voor jullie hulp!:)

Je kunt altijd even bij Mediamarkt of Bcc enz kijken hoe hij er in het echt uit ziet.
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan