• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

tinder

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi dat playstore is toch ook zo'n icoontje maar als je daar op klikt licht het op en verdwijnt het iedere keer dus kan er niet in zo dan
 
Sorry maar dit begrijp ik echt niet. Kan je iets beter proberen uit te leggen wat je precies doet en wat er fout/goed gaat?
 
hoi en wilde het proberen maar als ik op het icoontje van de app store klik dan licht het op en gebeurt er niets en ben je terug bij af je kan er niet in dat is het eigenlijk
 
Als ik dit allemaal zo lees, dan zou ik je toestel terug brengen naar fabrieksinstellingen en daarna alles opnieuw installeren. Je bent nu al verschillende dagen ermee bezig en nog steeds werkt het niet.
 
Ik denk zelf, als ik Google op jou type telefoon.
die komt standaard met Jelly bean, dat hij al redelijk oud is.
Je zou hem terug kunnen zetten en mocht dat niet werken dan zal ik voor een ander toestel kijken.
 
Nee dat is toch zo'n icoontje van apstore met die kleurjes er op als je er op klikt opend die niet maar kom je gewoon weer op dat icoontje terug dat is het

--- Update ---

het is dan dus niet geopend met dit email adres dat werkt dus ook niet maar heb er meerdere waar kan je die andere dan vinden misschien dat dat het is

--- Update ---

en kan misschien da iemand de software van de apstore misschien dat dat was proberen er op te zetten zoiets

--- Update ---

de playstore app op je apparaat niet geopend dat is er iedere keer en hoe is dat op te lossen dat moet het probleem zijn dan
 
Het volgende als er apps gedownload moeten worden komt het volgende bericht de google play store app in niet geopend hoe je dit wel dan.


groeten
 
Wat voor melding komt er precies te staan? Deze -> U heeft de Google Play Store-app niet geopend op uw apparaat met dit e-mailaccount.
Je kunt beter komma`s gebruiken in jou zinnen, maakt het iets makkelijker om te lezen :biggrin:
 
Die melding en dan er bij de boodschappentas niet geopend en niet geopend via dat email account dan.
 
Patrick,

Hier was toch al een topic over of mis ik de helft omdat ik mijn tablet gebruik?
 
hoi dat klopt en hoe kan je die er af halen en deze dan plaatsen want op die andere komt niet meer binnen vandaar eigenlijk dan

--- Update ---

dat staat er dus op het account, heb dus gemerkt dat er meerdere accounts op zijn waar kan je de instellingen ervan vinden dan, misschien dat dat het is .
 
Het heeft wel iets met een account te maken, kijk dat eens na.
Ben je wel ingelogd via de Google account?
 
Voor de duidelijkheid heb ik beiden topics samengevoegd. Dit om te voorkomen dat mensen die willen helpen dezelfde vragen gaan stellen. Daarnaast kennen ze nu direct de gehele achtergrond.
 
Op verzoek van TS het topic gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan