• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

tinder

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick789

Junior lid
Lid geworden
27 dec 2010
Berichten
93
Waarderingsscore
0
Hoi

Gewoonlijk werkt tinder en als je het nou probeert te openen komt er telkens tinder is gestopt wat is dit en hoe los je dit op dan.


groeten

Patrick
 
Al eens een herinstallatie gedaan?
Je kunt de app verwijderen en opnieuw installeren. Jouw gegevens (matches) gaan niet verloren, deze zijn gekoppeld aan jouw account.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je hoeft de app denk ik niet eens te verwijderen. Een herstart van je telefoon of tablet zou genoeg moeten zijn.
 
Hoi

en hoe bedoel je dat dan herstart gewoon uit en dan weer opstarten als dat het is dat werkt niet

--- Update ---

het verwijderen hoe is dat dan want het is de alcatel pop c9 misschien dat dat helpt

groeten
 
Verwijderen doe je normaal onder instellingen en dan applicatiebeheer, daar kun je de app aantikken en dan komt het goed is de optie verwijderen in beeld.
Dit kan ook via de Google store onder mijn apps en games of even met de zoekfunctie Tinder zoeken en daar kun je hem ook verwijderen.
De app verwijderen en dan opnieuw installeren.
 
dat kan dan dus niet als je op tinder klikt om wat dan ook te doen krijg je iedere keer is gestopt hoe moet je dan iets verwijden dat is ook zo als je bij de gedownloaden apps klikt
 
Zou je kunnen vermelden wat het merk en type van de telefoon is waar je op dit moment het bewuste probleem mee hebt? Dan kunnen we je beter begeleiden.
 
dat kan dan dus niet als je op tinder klikt om wat dan ook te doen krijg je iedere keer is gestopt hoe moet je dan iets verwijden dat is ook zo als je bij de gedownloaden apps klikt

Verwijderen en herinstalleren is maar een kleine moeite. Kost je minder als 5 minuten.
 
dat is de Alcatel One Touch Pop C9
 
Wat je zou kunnen proberen, ga naar instellingen -> applicatiebeheer -> Tinder app, leeg daar eens de gegevens.
Je bent dan wel instellingen kwijt, mochten die in te zetten zijn.
Klopt het trouwens dat er Jelly bean op draait?
 
Hier een video over hoe een app te verwijderen: https://www.youtube.com/watch?v=OtFLRk86tqE

Als het goed is worden al je gegevens die je nu bij Tinder hebt opgeslagen in je account. Wanneer je na herinstallatie van de app weer opnieuw inlogt zal je dus hetzelfde profiel hebben als voordat je de app verwijderde.
 
Hoi en nee het is android maar als je dus rechts onder klikt heb je zo'n blokje en kom je bij de apps en gedownload enz maar als je dan op de app klinkt dan opent die die maar je moet er juist van af geen iedee hoe dat kan dan
 
Om de app te verwijderen van je startscherm, want dat is denk ik wat je bedoelt. Moet je hem wat langer ingedrukt houden totdat je een prullenbakje ziet. Wanneer je dat ziet kan je hem daarnaartoe slepen.

Maar hij zou ook weg moeten zijn als je de instructies uit de video opvolgt.
 
Hoi en nee het is android maar als je dus rechts onder klikt heb je zo'n blokje en kom je bij de apps en gedownload enz maar als je dan op de app klinkt dan opent die die maar je moet er juist van af geen iedee hoe dat kan dan

Jellybean is van Android, namelijk de 4.1.2 versie.
Je kunt toch gewoon naar de app store gaan en daar Tinder zoeken en verwijderen.
Maar ik had al eerder aangegeven hoe je dit kon doen ->
Verwijderen doe je normaal onder instellingen en dan applicatiebeheer, daar kun je de app aantikken en dan komt het goed is de optie verwijderen in beeld.
Dit kan ook via de Google store onder mijn apps en games of even met de zoekfunctie Tinder zoeken en daar kun je hem ook verwijderen.
De app verwijderen en dan opnieuw installeren.

Ik neem aan dat je weet hoe je in de instellingen komt?
Dan kom je ook heel makkelijk bij applicatiebeheer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tegenwoordig zit in tinder een future dat bijhoud hoeveel matches er zijn. Blijken dit te weinig, dan neemt tinder aan dat het een overbodige app is en stopt met werken.:biggrin:
 
dat is gelukt het verwijden dan ga je naar go tinder toch maar dan is er google play store app niet geopend met dit email account dat is hinderlijk
 
Waarschijnlijk ben je dan op de Play store ingelogd geweest met een ander account. Je zal dan even het mailadres moeten wijzigen.

Kijk ook eens HIER voor de mogelijke oplossingen.
 
en waar kan je dat dan wijzigen gewoonlijk is het best makkelijk het installeren er van dan
 
Heb je het probleem gevonden in de link die ik je gaf en die instructies uitgevoerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan