• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

De mailboxen in Gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

perloc

Enthousiast
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
2.224
Waarderingsscore
3
EEN GELUKKIG EN VOORSPOEDIG NIEUWJAAR VOOR ALLEMAAL!

Sinds ik gmail gebruik erger ik me dood aan de manier waarop de mails van de ene box verhuist naar de adere.
Als ik een nieuw aangemaakte mail zend en ik krijg antwoord dan is mijn verzonden mail van de "Sent Items" verhuisd naar de "Inbox" tesamen met het antwoord. Nieuw ontvangen mails waarop ik antwoord verhuizen in zijn geheel naar de "Sent Item" box.
Met andere woorden, mails worden niet gescheiden: verzonden mails gaan naar de inbox, ontvangen mails gaan naar de outbox.
Dat is met het gebruiki van de "reply" bij een ontvangen mail.
Hoe kan ik in GMAIL de verzonden mails in de "Sent Items" houden en de ontvangen mails in de "Inbox"?
Is er in de set-up een mogelijkheid daarvoor?
MVG perloc
 
Re: De mailboxen in gamail

Ik weet niet welke instellingen jij veranderd hebt maar ik heb dit allemaal niet in geen van de 4 accounts die ik heb
 
Re: De mailboxen in gamail

Jij ook een gelukkig en gezond 2017 gewenst!
Ik heb daar ook geen last van.
Je zou de instellingen eens na kunnen lopen of kijken of je hier iets aan hebt.
https://www.youtube.com/watch?v=i7h0pWv0lXA
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: De mailboxen in gamail

Hoe bekijk jij je GMail-accounts: via een browser of via een mail-app? Onder welke Windows-versie?
 
artstudiog: Ik open gmail in Firefox
Windows = win7 home premium.

PoppeSchuitema: Ik heb niets veranderd aan de instellinmgen van Gmail. Ik ben in de veronderstelling dat ik Gmail in "default" instellingen gebruik.

aarie25: Ik zal de video eens bekijken en nogmaals zoeken in Gmail.

Algemeen: Let wel, ik antwoord een mail met het drukken op de "reply" mogelijkheid.

Tot volgend jaar!
perloc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat doe maar eens, misschien dat het dan al is opgelost.
Tot volgend jaar en alvast een goede jaarwisseling!
 
OK, veranderingen via de Youtube instructie doorgevoerd.
De praktijk zal leren of het inderdaad werkt.
Geen mails te benantwoorden op dit moment....
Gelukkig Nieuwjaar!
perloc
 
Oke ik ben benieuwd, we horen het wel of het werkt of niet :biggrin:
Jij een een gelukkig nieuwjaar en een gezond 2017!
 
Dat kan ik gelijk dan doen: het werkt! Nu zijn in- en outbox gescheiden.
Welbedankt voor de tip!!
Ik kan me niet gerinneren dat ik die instellingen heb veranderd toen ik met gmail begon.
Anyway, Thanks!

Wat ik nu nog zou willen is dat ik een copie heb van de mails zodat ik niet iedere keer Internet hoef te openen om in mijn boxen te kijken.
perloc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke mooi dat het weer werkt en geen dank!
Heb je geen smartphone?
Daar kun je de Gmail app opzetten en zonder internet de mails openen. (als ze wel binnen zijn natuurlijk)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb wel een smartphone maar ik vrees dat de letters te klein zijn om te lezen.
Dank
perloc
 
Je kunt de berichten uitvergroten.
Je zou het altijd kunnen proberen of dit voor jou goed werkt of niet.
Maar dat is jou eigen keus natuurlijk :biggrin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan