• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Site Crasht soms

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
De laatste tijd, wanneer ik Internet Explorer gebruik, gebeurt herhaaldelijk dat de Site niet werkt en de melding, dat de Site die ik wil openen niet reageert en dat de Webpagina hersteld moet worden. Dat laatse gebeurt dan ook inderdaad wanneer ik de daarvoor getoonde knop aanklik. Het lijkt wel, of de Site dan Crasht en ik vraag mij af, waarom dat zo vaak gebeurt en of daar iets aan te doen is. Wanneer iemand dat weet, hoor ik dat graag,

Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Om te beginnen best al eens IE volledig resetten ... menu "extra" ... internetopties ... geavanceerd: "geavanceerde instellingen herstellen" en daarna "opnieuw instellen". Nu staat IE terug volledig in zijn standaardinstellingen dus het kan zijn dat je dan esthetisch nog hier en daar iets moet aanpassen (hangt ervan af hoe je instellingen voorheen waren). Internet Explorer sluiten en opnieuw opstarten. Kijken of je die problemen nog hebt.
Heb je het probleem nog steeds na een herstart, probeer je best eens via een andere browser (Firefox, Opera, ...) om te zien of het probleem zich daar ook voordoet.
Welke windows versie heb je?
 
Inderdaad is het beste om naar een browser van andere aanbieders te kijken.
Het voordeel van Firefox, Opera en Chrome is dat je add-ons kan installeren, zodat het surfen op het internet comfortabeler wordt.
Bovendien geldt dat de alternatieve browsers sowieso sneller zijn dan IE.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan