• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

onverklaarbare aankondigingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb windows defender gedraaid en ook hier de melding PHP/Iframe.D. Ik heb op de actie verwijderen gedrukt, maar het lijkt erop dat het niet lukt. In de bijlage een nadere omschrijving. windows defender.PNG
 
Daar lijkt het wel op. Is een back-up van 1 dec. Waarom ik die op mijn computer heb gezet weet ik niet meer, maar zal ik hem verwijderen ?
 
Kaspersky meldde iedere keer bij het downloaden van de besten uit htttdocs ook altijd een virus.
Dat virus zit wederom in een gezipte backup in de map Includes.

Nadat ik die verwijder uit de bestanden geeft Kaspersky groen licht voor de download.
 
Dus deze back-up verwijderen ?
 
Doe maar en dan de prullenbak legen en daarna nogmaals de scan met Windows Defender doen.
 
Ga ik doen, maar is het ook niet beter om icon1.gif uit httpdocs te verwijderen ?
 
Icon1.gif is in de gecromprimeerde back-up in de map Includes besmet; niet in de normale niet gecomprimeerde bestanden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan