• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

alle bibliotheekmappen zijn in een keer leeg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hans51

Nieuw lid
Lid geworden
5 nov 2009
Berichten
16
Waarderingsscore
0
Mijn mappen met documenten ,muziek ,foto's ,film's zijn opeens allemaal leeg en ook niet meer terug te vinden.
wie weet raad?

groet hans51
 
Re: alle bibiliotheekmappen zijn in eeen keer leeg !!!!!!!!!!

Heb je soms een of andere melding gehad over betalen van Bitcoins?
 
Re: alle bibiliotheekmappen zijn in eeen keer leeg !!!!!!!!!!

Heb je iets gedaan of iets gedownload?
 
Re: alle bibiliotheekmappen zijn in eeen keer leeg !!!!!!!!!!

Niet met een ander account ingelogd?
 
Nee heren op alle 3 de antwoorden NEE en de pc is beveiligd met Norton ook deze werkt goed en heeft geen meldingen gegeven .Ik heb ook al een recoveryprogramma erover laten draaien maar geen resultaat
 
Ik weet niet zeker of het werkt, maar je zou het volgende nog kunnen doen.
Je heb als het goed is automatisch een herstelpunt maken aan staan, je zou eens kunnen kijken of je
de bestanden terug krijgt door een hem terug te zetten, toen de bestanden er nog waren ->

Dankzij systeemherstel kan je de systeembestanden van je computer te herstellen in de staat waarin deze op een eerder tijdstip zijn opgeslagen. Op deze manier kun je systeemwijzigingen op de computer ongedaan maken zonder dat dit gevolgen heeft voor je persoonlijke bestanden, zoals e-mail, documenten of andere persoonlijke bestanden en gegevens.
 
:zipped:dat is juist het domme lange pier, de backup heb ik niet meer .
Ik heb nu een ander restore programma maar als ik dit gebruik krijg ik de melding dat er te weinig geheugen vrij is dus weer een ander probleem

groet hans51
 
Hoeveel geheugen heb jij nog vrij dan?
Kun je geen ruimte maken?
 
Kijk eens of er op de volgende manier nog iets kan vinden:

Ga naar Deze computer
Klik vervolgens op de C schijf (lokale schijf.)
Dubbelklik op de map Gebruikers.
Dubbelklik op de map van jou gebruiker (bijvoorbeeld Hans.)
Ga dan naar de map Documenten en kijk wat je daar terugvind.
 
Hoi Rubensky,
Ook op de door jou voorgestelde manier geprobeerd maar ook niks terug te vinden .Ik heb de gratis recovery software van recuva laten draaien en heb hiermee een paar bestanden terug gekregen ,maar met een deep scan krijg ik de hele tijd fout meldingen over opslagruimte.
Zou het zinvol zijn om de betaalde versie te nemen ?

Vriendelijke groet ,
hans51
 
Draai eerst eens een chkdsk /r in de cmd of v.a. de installatie dvd of systeemherstel schijf, ook in de command-line.
 
@ lange pier,
geprobeerd maar geen resultaat geboekt.
Vriendelijke groet,
hans51
 
Misschien heel vreemd maar als je het eens probeert in de veilige modus?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan