• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Apps stoppen op Smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barbara1

Vaak hier
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
588
Waarderingsscore
0
Voor de derde keer in 2 jaar krijg ik van die vervelende berichtjes op mijn Smartphone.......Facebook werkt niet meer wilt u wachten, melden, stoppen en dan druk je op " ok" en dan komt het eerst 10x terug voordat het weg is. Dan komt Google+ met detelfde melding en dan de volgende en de volgende totdat je mobiel het helemaal niet meer doet. Iedere avond als ik 'm uitdoe, gebruik ik eerst 2 schoonmaakapps.

Omdat dit dus vaker is gebeurt zou ik graag willen weten wat er nu precies gebeurd en hoe het te voorkomen is?
 
Stop eens met het gebruik maken van de schoonmaak apps. En zet de telefoon ook eens een week niet meer uit maar op stil, als je hem niet meer wil horen. Eens kijken hoe dat gaat.

Als laatste kan je de telefoon nog een resetten naar de fabrieksinstellingen (LET OP: dan ben je alles kwijt!) Dat zou ik dus bewaren voor het moment dat het echt niet meer gaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je wel voor de tip
Ik heb de 2 apps eraf gegooid en mijn handy doet het weer voortreffelijk.
Totaal geen problemen meer gehad tot nu toe.
Kan ik 'm nu 's avonds weer uitzetten?
Moet hij niet schoongemaakt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het schoonmaken zou ik een keer doen als de telefoon is volgelopen maar niet iedere keer want daar komen problemen van. Je kan hem weer uitzetten. Ik ben daar geen voorstander van omdat hij dan alles steeds opnieuw moet laden. En met functies als de vliegtuigstand (dan krijg je geen meldingen meer binnen.) En de functie Stil zie ik er de meerwaarde niet van.
 
Dank je wel voor de tip
Ik heb de 2 apps eraf gegooid en mijn handy doet het weer voortreffelijk.
Totaal geen problemen meer gehad tot nu toe.
Kan ik 'm nu 's avonds weer uitzetten?
Moet hij niet schoongemaakt?

Welke anti virus gebruik jij?
Ik heb jaren 360 security gebruikt, daar zit ook een schoonmaak functie op, als je die 1 keer in de week laat lopen is meer als voldoende.
 
Ik gebruik op mijn telefoon nooit en antivirus en hooguit eens per jaar een schoonmaak tool als ik de melding krijg dat mijn telefoon is volgelopen. Op deze manier heb ik de minste problemen met mijn telefoon.
 
Het is dat ik nu een Windows telefoon heb, maar anders had ik het nog steeds gebruikt.
Ik heb nooit problemen gehad door het gebruik ervan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan