• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ontgrendeling toetsenbord Android bellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
Mijn toetsenbord van mijn Samsung Galaxy Ace 4 wordt vergrendeld na een paar seconden bij het bellen
Ik wil dit niet meer
 
Je zou dan in de instellingen kunnen kijken of je dit kunt uitzetten.
Maar mijn vorige telefoon (Samsung) had dit ook en dat kon ik niet uitzetten.
Dat vond ik zeer lastig, maar gelukkig geen last meer van met mijn nieuwe Windows telefoon :biggrin:

--- Update ---

Ik heb deze 2 manieren gevonden, weet niet of dat het dan is opgelost.

1 ->Je kunt de nabijheidssensor uitschakelen via Instellingen > Oproepen, en door vervolgens de nabijheidssensor uit te vinken.

2-> Ga naar instellingen, achtergrondverlichting, en verander daar de tijdsduur.
Ga naar instellingen, ontgrendeling, en verander daar de tijdsduur of helemaal uitzetten (ontgrendeling dan)
 
Bij instellingen zie ik niet ontgrendeling
 
Als je zo kijkt dan -> Instellingen -> Apparaat ->Vergrendelscherm.
 
Apparaat heb ik ook niet
 
Ga eens naar instellingen en klik op weergave, dan op slaapstand en kies hier voor 5 minuten. Het probleem zou dan opgelost moeten zijn.
 
Nee. Ik wil hem niet in slaapstand hebben
 
Apps ? Instellingen ? ( Mijn apparaat )? Vergrendelscherm ? Schermbeveiliging ? Geen*? Schermvergrendeling geen*
 
Als je doet wat ik voorstel, zal hij juist niet in slaapstand gaan. Maar blijft hij juist 5minuten actief.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan