• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen geluid PC via HDMI naar TV naar uitgang koptelefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

wieckbud

Gevestigd lid
Lid geworden
29 mrt 2007
Berichten
210
Waarderingsscore
0
Ik heb mijn PC met een HDMI kabel naar de TV aangesloten en heb dan ook geluid via de TV.
Vervolgens heb ik een speakersetje aangesloten op de koptelefoon aansluiting van de TV en dan heb ik geen geluid.
Ik heb ook mijn PS4 via HDMI aangesloten op de tv en dan heb ik dus wel gewoon geluid via het speakersetje.
Iemand enig idee waarom ik via de PC dan geen geluid heb? Ergens een instelling verkeerd?
 
Vervolgens heb ik een speakersetje aangesloten op de koptelefoon aansluiting van de TV en dan heb ik geen geluid.
Dien je dan te regelen met de volumeknop van de TV en die uitgang moet dan zijn gekozen in de gui van de TV, welk merk en type is dat?
 
dat staat allemaal goed want op de andere hdmi aansluiting heb ik wel geluid via de PS4.
Hdmi kabels al omgewisseld maar geen resultaat

--- Update ---

Het is opgelost, drivers van de videokaart verwijderd en er Radeon Software Crimson Edition Beta opgezet in plaats van Catalyst Software Suite en het werkt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan