• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Niet-verbonden netwerkstation (A.)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henny2

Gevestigd lid
Lid geworden
8 jun 2013
Berichten
225
Waarderingsscore
0
Goeden Morgen

Ik heb een Niet-verbonden netwerkstation (A.) op mijn pc staan gemerkt met een rode (X) na het draadloze internet is dat verschenen.
Weet iemand hoe dat verwijderd kan worden?
 
Is het een verbinding die je met een netwerkschijf gemaakt hebt?

Klik er op met de rechtermuisknop en kies: Verbinding verbreken.
 
Is het een verbinding die je met een netwerkschijf gemaakt hebt?

Klik er op met de rechtermuisknop en kies: Verbinding verbreken.

***********************************
Dank voor de reactie.

Nee geen netwerkschijf.

Heb de verbinding verbroken zonder resultaat.
 
Heb je na het verbreken de computer al eens opnieuw opgestart?
 
Post eens een screenshot van hoe het eruit ziet. Dit zodat we kunnen bepalen wat het dan wel is.
 
Post eens een screenshot van hoe het eruit ziet. Dit zodat we kunnen bepalen wat het dan wel is.

*************************

Hoe doe ik dat, heb het nog nooit gedaan.
 
Zo zal het moeten lukken ->

U wil een goede schermafbeelding uit uw eigen computer posten?

Druk eerst op de PrtSC (PrintScreen) toets.
De afbeelding is nu opgeslagen in het geheugen van Windows.

Start Paint en via de toetscombinatie Ctrl + V plakt u de afbeelding in Paint.
Bij opslaan kiest u voor JPG, u geeft een naam aan de te opslaan afbeelding en u slaat dan de afbeelding op een makkelijk terug te vinden lokatie op.

Nu gaat u naar IMGDumper
Klik daar op de knop Bladeren en vervolgens navigeert u nu naar de lokatie waar u de afbeelding hebt opgeslagen.
Dubbelklik vervolgens op de afbeelding - nu wordt deze geuploaded.
Zodra de upload gedaan is - opent er een nieuw venster.
In dat nieuwe venster kopieert u van de aangeboden links enkel de bovenste link en die plakt u dan in uw nieuwe bericht erbij.
 
Gaat moeilijk, de bestanden zijn te groot.

Ben njpg-beeld.jpg steeds aan het proberen om ze kleiner te maken, sorry voor het wachten.

--- Update ---

jpg-beeld.jpg is dit de bedoeling?

--- Update ---

jpg-beeld.jpg

--- Update ---

jpg-beeld.jpg het lukt me niet.

--- Update ---

ja, dikwijls herstart.

Het zal toch niet liggen aan het feit dat ik eerst alles op draadloos heb ingesteld en daarna weer op kabel ben overgegaan?

Ook valt Internet regelmatig uit en moet het dan verbreken en weer verbinding laten maken dan werkt het weer.

Ik moet een ander foto programma zoeken waar de beelden kleiner op zijn maar vind het niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De foto is duidelijk hoor :smile:
Ik snap alleen niet waarom dit in jou wifi staat ->
NTFS is het standard bestandsysteem van Windows NT, met inbegrip van latere versies van Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, Windows Server 2003, Windows Server 2008, Windows 7 en Windows 8. NTFS is bedoeld voor gebruik met Windows systeemschijven (Harde Schijven en Solid State Schijven).

Sinds wanneer staat dit er tussen?
Kun je de computer niet terugzetten naar een herstelpunt voor dat dit is toegevoegd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat staat er al te lang, ik kan terug gaan naar 29.12.16 toen heb ik Incredimail erop gezet dat kan mogelijk de dader zijn.

--- Update ---

Ben toch terug gegaan naar de 29.12.16 het was niet de oorzaak.

Ga nu een back-up van het Systeem eens proberen.
 
En een rechtse klik in de verkenner op A en dan kiezen voor "verwijderen"? Dat kan / lukt niet?
 
Je kan de verbinding gewoon zo verbreken:

Je klikt met de rechtermuisknop op de schijf waar het rode kruis bij staat. (Heb er op de foto een rood kader bij geplaatst.)

586cbe1943442-jpg-beeld.jpg


Als je dat gedaan heb krijg je het menu te zien uit mijn volgende foto klik dan op Verbinding verbreken. Zie rode kader.

586cbe0d5ad40-2017-01-04_10_14_32-WhatsApp.png
 
Ben het bestand toch woord geraakt al kan ik niet precies zeggen wat ik heb gedaan..

Heb eens bij de verborgen bestanden gekeken en daar stond een stuk muziek uit der Mikado van Sullivan wat er helemaal niet thuis hoorde en een bestandje met een 0 erin, en die verwijderd.

Ik werk nogal veel met muziek "Finale en een ander programma deze alleen voor XML files"

Wifi is nodig anders werk internet helemaal niet, voorheen was het Ethernet.



Heb hier nog een link van iemand die wel 5x een bestand met rode X had.

http://www.seamine.be/28-10-2010 9-24-51.png

Maar alle raadgevingen hebben bijgedragen tot de eindoplossing waarvoor mijn hartelijke dank.
 
Hoe dan ook, het is opgelost :biggrin:
Geen dank!
 
Soms is een oplossing iets wat onverklaarbaar is. Maar goed daarvoor hebben we computers. En toch zeker ook Windows daar kunnen we nu eenmaal niet alles van begrijpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan