• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opstart opties windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, inmiddels heb ik een recovery cd aangevraagd tegen betaling bij acer. Maar nu had ik ook een vraag gesteld aan hun,of na de herstel van de pc dat ik de windows 10 kon installeren,ik kreeg het anwoord van alleen tegen betaling. Is er een ander optie dat ik na toch van vista 7 naar windows 10 kan installeren? Kunnen jullie mij aub advies/tips geven? Alvast bedankt
 
Hallo, inmiddels heb ik een recovery cd aangevraagd tegen betaling bij acer. Maar nu had ik ook een vraag gesteld aan hun,of na de herstel van de pc dat ik de windows 10 kon installeren,ik kreeg het anwoord van alleen tegen betaling. Is er een ander optie dat ik na toch van vista 7 naar windows 10 kan installeren? Kunnen jullie mij aub advies/tips geven? Alvast bedankt

Je zou dit eens kunnen doorlezen, is wel van augustus 2016.
Maar misschien dat het nog werkt.
https://tweakers.net/nieuws/114153/...ia-toegankelijkheidspagina-te-verkrijgen.html
 
Ik heb windows 7.maar wil dus naar windows 10.
 
Dan moet je mij link even doorlezen.
 
Dank je aarie,ik zal even de tekst lezen.
 
Waarom stuur je de recovery cd niet gewoon terug naar Acer koopt direct Windows 10 en installeert deze? Dat is toch veel gemakkelijker?
 
Sorry voor de late reactie. Maar alles is gelukt :) opnieuw geinstalleerd en windows 10 erop gezet. Hartelijk bedankt voor jullie reactie/tips en advies...

GR.Derya :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi dat het nog gelukt is en geen dank!
 
Leuk dat je het nog even laat horen. Dat het laat is maakt helemaal niets uit. Je laat het in ieder geval nog even weten dat is altijd prettig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan