• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opstart opties windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Derya4040

Junior lid
Lid geworden
3 jan 2017
Berichten
30
Waarderingsscore
0
Dag allemaal, wie kan mij helpen met het opstarten van windows 7.

Ik wil graag weer terug naar de fabriekinstellingen van windows 7 alleen heb ik geen cd of dergelijks dus alt f10 gedrukt maar had natuurlijk verwacht ik een scherm met recovery zou verschijnen. Niet dus! Wat moet ik eigenlijk intypen?
 
:welkom: op het forum, Derya4040!

Ik heb deze discussie verplaatst van Algemeen naar Windows 7.
Succes met je vraag.
 
Merk en type notebook of desktop?
Glazen bol zit in de afwasser.
 
Aspire z3751 computer.
 
Met ALT F10 zou je in de recovery console dienen te komen maar dat werkt niet als er geen recovery partitie opstaat en je gebruik moet maken van de recovery DVD's die je had moeten aanmaken.
 
Is er geen ander optie? Ik zie inderdaad geen recovery optie op de scherm. En ja ik had inderdaad een Dvd moeten maken. Maar er moet toch ookniets anders zijn dat ik het wel kan herstellen?
 
Waarom moet er terug worden gegaan naar de fabrieksinstellingen?

DVD's aanvragen bij Acer wil miss. nog.
 
Pc wil niet opstarten,alles loopt gigantische vast. Ik heb van alles en nog geprobeerd zoals: schrijfopruiming,systeemherstel enz. Dus fabriekinstellingen is mijn laatste hoop. Toch bedankt voor u reactie's. Misschien inderdaad effe bij Acer aankloppen. Ben benieuwd.
 
@Najsnarf ik kan hem gewoon openen met Chrome.

Hier staat dat het 80 cent per gesprek kost.
TELEFONISCHE ONDERSTEUNING

Als u een technische vraag hebt en rechtstreeks met ons in contact wilt komen, kunt u bellen met een van de volgende nummers:

Binnen de garantie 0900-20 20 767 ( 0,80 per gesprek )
Buiten de garantie 0900-32 33 340 ( 1,00 per gesprek )
Wij willen u erop wijzen dat gesprekken kunnen worden opgenomen om onze kwaliteit te waarborgen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
inmiddels zie ik dat de hyperlink bij mij (met FF) ook werkt, maar bellen of mailen hoef ik niet. Hartelijk dank.FJS
 
Oke mooi :biggrin:
 
Jammer, om een DVD aan te maken bij Acer word SNID niet herkend,raar, ik denk dat ik ook maar eens ga bellen.
 
Ja zit niets anders op.
Ik neem aan dat je niet toevalilg 1 nummer verkeerd hebt ingevoerd?
 
Mocht je installatie software hebben, daarmee bedoel ik een Windows CD en een geldige licentie sleutel, dan kan je ook nog overwegen een geheel verse installatie te doen. Dan heb je de herstelschijfjes ook niet meer nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan