• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows licentie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat klopt, heb je de de computer geupgrade?
 
Hoe ben jij aan Windows 10 gekomen en wanneer heb jij deze versie genstalleerd?
 
Die melding krijg je bij een proefversie die soms bij complete agennebes systemen wordt geleverd.
 
volgens mij een joodse term voor armoedig - minderwaardig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eind November heb ik mn laptop bij een computerwinkel laten upgraden. Ik heb de HDD met een SSD laten vervangen en er windows 10 op laten zetten.

Ik weet niet of jullie hier iets aan hebben maar:

https://s28.postimg.org/3yf23zf0d/image.png
 
Dan zou ik maar eens naar de computer winkel terug gaan en vragen wat ze precies hebben gedaan.
Upgraden naar Windows 10 moet zonder problemen gaan, zeker zonder een licentie die verloopt.
Of Windows herkent jou laptop niet meer omdat de HDD is vervangen, had je voor de tijd al een keer geupgrade?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eind november verleden jaar was het gratis updaten al weer een flink aantal maanden niet meer mogelijk.
Heb je toen moeten betalen voor de upgrade?
Zo ja - reclameren bij die winkel.

Over het hoofd gezien: het is upgrade met een volume licentie gedaan - dus illegitiem gedaan.
Vermoedelijk gaat het hierbij om Windows 10 Enterprise.
 
Laatst bewerkt:
hmmm....
Ik ga morgen dan eens naar die winkel toe...
 
Dat zou ik eerst doen, vooral als het een illegale versie is.
Had jij daar voor betaalt?
 
voor zover ik het topic gelezen heb heeft de TS in November de HDD laten vervangen door een SSD .... er van uit gaande dat de computershop een verse instal heeft gedaan op de SSD dienden zij toch te weten dat er geen licentie diende ingegeven te worden indien de Windows 10 eerder al aanwezig was op de HDD..
dus indien de TS effe kan bevestigen of de Windows 10 eerder al aanwezig was op de HDD (eerder verkregen door een upgrade win7 > 10 )
*indien er eerder een Win10 aanwezig was op de HDD dan is de vraag wat hiermee is gedaan ( werd deze HDD gewist of eerder aan de kant gelegd )
 
op mn HDD had ik windows 8.

Dus ik heb betaald voor SSD en windows 10.

ben ik nou opgelicht??
 
Klik met rechts op Computer en kies dan voor Eigenschappen.
Welke Windows 10 versie staat er dan in dat venster bij jou vermeld?
 
op mn HDD had ik windows 8.

Dus ik heb betaald voor SSD en windows 10.

ben ik nou opgelicht??

Hoeveel had je betaalt voor Windows 10?
 
Je gebruikt dus de home versie.
Heb jij van de computer winkel geen OEM code ofzo gehad?
 
Hij kan de productcode van zijn Windows 8.1 licentie proberen in te geven.
 
Eind November heb ik mn laptop bij een computerwinkel laten upgraden. Ik heb de HDD met een SSD laten vervangen en er windows 10 op laten zetten.

Ik weet niet of jullie hier iets aan hebben maar:

https://s28.postimg.org/3yf23zf0d/image.png


Weet niet of mede forum leden hier over heen lezen ?? of dat ik het helemaal fout heb kan natuurlijk ook.
Maar zo als te lezen is op het plaat je is win10 volgens mij niet legaal geactiveerd maar is er gebruik gemaakt van KMS......net zo als je daar vroeger telkens een niet legale office 10 bv mee kon activeren telkens voor 180 dagen daar na moest je de KMS weer draaien en had je weer 180 dagen ..enz ..enz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan